poniedziałek, 9 stycznia 2017

💗 + 💗 = w poszukiwaniu miłości

 

..wczoraj napomknęłaś o miłości, dziś wierszem wołam o Nią..

 

💗

w moim sercu
ścieżki dwie
jedną płynie
krew czerwona




w drugiej
miłość leży
smutna, porzucona
samotnością wyciszona..


💗

w moim sercu
komory dwie
jak mieszkanie
takie eM




jedno Twoje
drugie puste
czekam może
_przyjdziesz?


💗

lata lecą
krew przepływa
wierszy moich
wciąż przybywa




bo pisałem
wielu paniom
i co mam?
_zero! AMO..


💗

może przyjdzie
tak o świcie
przywitam Ją
należycie -




ciepłą kawę
podam Jej
ucałuję

dłonie dwie

💗

lub
z wieczora
przyjdzie chora
miesięcznicą naznaczona




wtedy zmyję
proch z Jej stóp
i utulę
szkoda słów..


💗

czasem piszę
czasem wołam
serce puste
pusta głowa




już za stary
nie mam sił
szukać szczęścia
w tyglu tym..


💗

wciąż brakuje
mi Twych słów
powiedz "kocham"
powiedz, mi!




moje życie
niezwyczajne
szare z tęczą
już wyblakłą


💗

zima w oknie
mróz w drzwiach
krew tężeje
nie mam szans!




lata lecą
jak te liście
z kalendarzy
westchnień
przyszłych..


💗

w moim sercu
komory dwie
jak mieszkanie
takie eM




jedno Twoje
drugie puste
czekam może
_przyjdziesz?

💗

- ze mną w ramionach, uśniesz 💗

💗

Amadeusz, autor 09.01.2017

 Pisz...
 
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię
 
💕  😊 💕
 
Pisz...
 
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz