poniedziałek, 16 stycznia 2017

...Wena & Amando! ..Listy z winogronem w tle 💌 💌

Miło będzie mi oglądać te słowa u Ciebie 😁
 
 
Będę Cię szukał w moim śnie.., Będę się błąkał w krainie marzeń
 

AMANDO napisał do Weny:



Dzień dobry 🌼☀ Stokrotko!

Winogronem słów
Do Twych uszu szepnę
_wysil proszę słuch
Bo to szept nad szepty


🍇💙🍇💙🍇💙🍇

Cichy, nie szarpie powietrzem
Miły i radosny, on poszerzy aurę
_nadchodzącej Wiosny
I zielenią kwitnący, to szept kojący


🍇💙🍇💙🍇💙🍇

Winogronowym słowem
Tak słodkim kojącym
Rozpieszczającym
_rozniecę kolory w sercu Twym


🍇💙🍇💙🍇💙🍇

I to 💙  niebieskie
Kobaltowo niebiańskie
Zamienię w płonące
Gorejące
💖 _daj mu szansę

🍇💖🍇💖🍇💖🍇

Bo szczepienie winogron
Zwiększa plon
Chcę Ci dać do serca
I do Twoich rąk, wielkość tą


🍇💖🍇💖🍇💖🍇

Będę Ci pisał

atramentem z grona
Winogrono zielone -

Żywiołu życia doda

🍇 🍇 🍇 🍇 🍇 🍇 🍇 🍇 🍇 🍇

Sympatyczny atrament
porwie literki
A ja napiszę wiersz kolejny

_do Stokrotki Iskierki

🍇💖🍇💖🍇💖🍇

Lubię kiedy czytasz
Lubię kiedy śnisz
Winogrona dla Weny
To najsłodszy list
💌


🌸🌼☀🌼🌺

 


WENA do Amando, napisała:
 
Uśmiecham się
Gdy o świcie
Jeszcze zza ciepłej kołdry
Nosek swój wychylam

Słyszę Twój głos
I ciepłe
"dzień dobry"

💌 💌 💌

Lubię, gdy od siebie
Tak z serca
Radość we mnie
Wkładasz

Słowem, zło
Odpędzasz
O życiu opowiadasz..

💌 💌 💌

Cenny jesteś, Ty
Co rozumiesz życie

Tak po prostu
Na wschody i zachody słońca
Spoglądasz w zachwycie
A mądrość czerpiesz z bukłaku

💌 💌 💌

Lubię, Twe maniery
I charakter

I wszystkie słowa
Zapisane litery
Które winobraniem są
Owszem, dają plon...

💌 💌 💌

Los rozdziela serca
Życie figle płata
A ja mam ten przywilej
Kochać Cię, jak brata

💙 💙 💙

Obudź mnie wierszem
Dobudź mnie jeszcze
By promień szczęścia
Rozognił powietrze
By nadzieja wbiła się

Pomiędzy Nas
I dała czas...
... i dała czas

💌 💌 💌

 

 
 

AMANDO do Weny, drugi list śle:
 
Najpiękniej pisane
Słowa serca Twego
Do brata z oddali
Gdzie górzysta gleba

⛺ 💌 🌄

Gdzie serce jak jutrznia
Wschodzi i zachodzi
Choć różni dla siebie
_cóż, to Nam nie zaszkodzi

⛺ 🗻 🌄

Wiatr energetyczny
Z południa gna
Wierszem Cię powita
Każdego dnia

🌹⛺ 📚

Czasu mam dla Ciebie
Jak anioł dla Róży
Choć we wróżby nie wierzę
To myśl sens Nam wróży

🌹🌸 📷

Baśniowymi słowy
Lubię pisać Tobie
Stajesz się lilią wdzięczną
W tej werbalnej zgodzie

💙 📝 🍇

Winogronem słownym
Zamysł słowo niesie
Siostrą! Przyjaciółką!
_jesteś w moim świecie

💌🍇🌹

Dla Stokrotki 🌼 zawsze 💖
..nie wolno mi pisać
..nie wolno mi mówić
..ale tak w domyśle
_Siostra, może zaadoptować
brata_

💖 💙 📝 💌

Amadeusz, autor 14.01.2017


słowne winogrona - verbal grapes

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz