wtorek, 31 stycznia 2017

💕 ...wiem, że nie jestem jedyny

...między jawą, a snem budzą się uczucia...


💕


myślami byłem dziś za Tobą
nie było Ciebie obok mnie
widocznie tak musiało być
myślałem o Tobie!
 

💕
 


o Twoim sercu!
o Twoich oczach!
myślałem cały dzień
myślałem o Tobie!
myślałem...
 

💕
 


wiem, że nie jestem jedyny
że, za wiekowy i coś tam
ale nie potrafiłem tak jak wczoraj
- bo Ty już jesteś, w sercu! ...i zostań!
 

💕
 


nie słuchaj słów z wiersza, bo TY:
 
musisz być, wolna jak orzeł
musisz marzeniom, sprostać dziś
musisz rzucić się, w wir życia jak w ogień
musisz zapalić serce Swe
 

💕
 


myślami byłem dziś za Tobą
nie było Ciebie obok
lecz czułem, między Nami
cieńką porozumienia nić!
 

💕
 


wiem, że nie jestem jedyny
że, za wiekowy i coś tam
ale Ty, jesteś już w mej przestrzeni serca
nie potrafię inaczej pisać! żyć! śnić!
nie potrafię...
 

💕
 


dedykacja dla (...)
 
musisz być, wolna jak orzeł

musisz marzeniom, sprostać dziś

musisz rzucić się, w wir życia jak w ogień

musisz zapalić serce Swe, do nowych lotów!
 
💕
 

Amadeusz, autor 29.01.2017
 
💕 💕
 
 
 
Pisz...
 
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię
 
💕 💕
 
Pisz...
 
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz