środa, 4 stycznia 2017

💕 ...wszystko było tak proste i piękne, Ty przy moim boku





zdjęcie, jak za młodu
pamiętasz wspólne kąpiele?
i to, że woda gorąca
i serce, a potem weselej?




nie wszystko jest opisane
nie ze wszystkim nadążam
pamiętam pianę, co oczy gryzła
gdy Ty byłaś, cała w dąsach!




czas zaczarowanych wzruszeń
czas form doskonałych
zanurzeni w wodzie po szyję
i to Razem! Razem!




pocałunki, co radość
wnosiły za każdym razem
dotyk dłoni lub palców
- niespodzianki raz za razem




jeszcze czasem wspominam
jeszcze warzę te słowa
gdybyś tylko zechciała
wanna byłaby dla Nas, gotowa!




syn mój taki malutki
i Ty przy moim boku
tamta odeszła ode mnie
radość i klęska na fali uroków!




czasy Naszych radości
i tego, że przy Tobie
wszystko było tak proste i piękne
zakochany byłem w Tobie!




wanna z tego zdjęcia i para:
- "on ją całuje"
Ty, moja Afrodyta zawsze
i ja z Afrodytą w otoczce piany, figluję




ach, życie me skołowane
młodość i dojrzałość
naprawdę jestem rad
że byliśmy w tej pianie i obok!




teraz tylko wspomnienia
ten wiersz szybko pisany
jeszcze tyle muszę napisać
- że wciąż jestem zakochany 




jesteś tak daleko ode mnie
ponad chmury i lasy i morza..
dziś topi się śnieg, co wczoraj
zasypał w Bieszczadach, lasy




wiem, że mnie przeczytasz
wiem, że będziesz dzwoniła
w telefonie Cię usłyszę echem, bo


- TY!

- moja Piękna!


- moja Miła!

- Prawdziwa!


POŁĄCZONE:..ech życie, życie - uciekasz


Amadeusz, autor 04.01.2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz