wtorek, 17 stycznia 2017

...Z tej oto studni zamkniętej.. wody życia, mi daj




Wody życia mi przynieś
Wody życia mi daj
Popołudniową porą
Napój źródlany daj

😌💦💦💦

Z tej to studni zamkniętej
Otwórz mi nowy dzień
Obudż serce zamknięte
Obudż mnie

☺💦💦💦

Masz dar przekonywania
Masz serce którym dziś
Ożywisz źródło zamknięte
Otworzysz wszystkie drzwi

☺💦💦💦

Na całym świecie pragnieniem
Jest wody źródlanej łyk
Podaj mi ją do ust
I sama weź jej łyk

😌💦💦💦

Kiedy już napojeni
Do życia zbudzimy się
Będę pisał do Ciebie
Kroplami źródlanych barw
☺💦💦💦

Napój mnie Swoim cieniem
Źródlanooki blask
Zawrzyj drzwi kiedy słońce
Wypali na ziemi zieleń traw

☺💦💦💦

Z tej oto studni zamkniętej
Otwórz mi nowy dzień
Obudż serce zamknięte
Obudż mnie

💛😌💙☀💜🌼💚


Amadeusz, autor 14.01.2017



Pisz...
 Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię
💕  😊 💕
Pisz...
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie
Dedykuję 🌼 Stokrotce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz