wtorek, 3 stycznia 2017

💕 💕...zaakceptuj mnie takiego jaki jestem!

POWIĄZANE: ...Szukaliśmy się pewnie - Jedno Drugiemu potrzebne


zaakceptuj mnie takiego jaki jestem
nie jestem silny i wspaniały
moja młodość była, jest i minęła (błąd - mija)
niepokorny, nieszablonowy mężczyzna - cholera!




potrzebuję Kobiety jak Duszy
takiej, co to Nigdy nie Narzeka
takiej, co Kocha i nikt o tym nie wie
i takiej chcę, co nosi Różowe Okulary


💕

zaakceptuj moje pomysły na życie
wiedz!.. że nie będę Ciebie nosił na rękach
bo słaby jestem z natury i wcale -
sterydów nie łykam, nie kwękam


💕

potrzebuję Białej Stokrotki
nie, nie o tym chciałem pisać..
- Ty, dla mnie istniejesz naprawdę!
- Ty! do mnie myśli, co noc posyłasz..!


💕

zaakceptuj moje Słowa rymowane
nigdy na piasku palcem
nie pisane
bo Nasza uczucie wciąż wzrasta
bo Ty, Jesteś! - jesteś w tym Wierszu


💕

zaakceptuj mnie takiego jaki jestem
nie jestem silny i wspaniały
moja młodość była, jest i mija właśnie
nieszablonowy Facet z krzywą Duszą!


💕

Amadeusz, autor 03.01.2017

Pisz...
 
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię
 
💕  😊 💕
 
Pisz...
 
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie



Zdjęcie

Nie patrz za mną
Gdy odejdę

Nie płacz za mną
Łez zielenią

We mnie nie ma tych poruszeń
Co na wiosnę się zielenią

Jestem jak gazeta stara
Stary facet z krzywą duszą

Nie płacz proszę moja Miła
Na cóż Nam tych wszystkich wzruszeń


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz