piątek, 10 lutego 2017

💕 ...ale wiersze po mnie zostaną



POWIĄZANE:
..mam ten przywilej Kochać Cię, jak brata

 
💕

daleko jesteś ode mnie
ale ja czuję Twe ciepłe serce
oczy dwie studnie żródlane
kobierzec Twoich skakanek


💕

i piękne suknie i spodnie
buty dziwnie wymowne
nie szpilki, ale takie inne
dla mnie niezwykłe


💕

daleko Nam jest do siebie
Ty, krążysz w innym niebie
moje niebo chmur pełne -
ołowiane, śmiertelne


💕





lubię, gdy mnie czytasz
choć wcale tego nie widać
ale to jest normalne
bo Ty i ja, duszki dwa!


💕

delikatna Panienka
kolorowa Mgiełka
słowa tak przemyślane
zawsze celnie wybrane






💕

lubię czytać Twe słowa
w nich jest taka wymowa
z tej rozmowy pisanej
trudno coś innym odgadnąć


💕

w ramionach Cię ukołyszę
poszybujemy w ciszę
Ty i ja nieszablonowi -
niezwyczajni, nietuzinkowi






💕

daleko Nam jest do siebie
Ty, krążysz w innym niebie
moje niebo chmur pełne -
ołowiane, śmiertelne


💕

lata mi ubywają
ale wiersze po mnie zostaną
będziesz czytała je wieki
- ja usiądę na brzegu dalekim..


💕

i będę Ciebie chronił
od złego bronił
bo ja jestem Twój autor
a Ty mą Weną, Siostrą upartą!


💕

💕 ...Godziny mają Twoje Imię! 💕

Winogronem słownym
Zamysł słowo niesie
Siostrą! Przyjaciółką!
_jesteś w moim świecie


Amadeusz, Twój autor 10.02.2017

1 komentarz:

  1. Już miałam iść spać..ale Twoje cudne wiersze zatrzymały mnie wpół drogi..:))) Dobrej nocy Amadeuszu Ci życzę..i jeszcze większego rozkwitu
    Weny :))) MG

    OdpowiedzUsuń