sobota, 4 lutego 2017

...biały kruk serca, które kochało

Zdjęcie


Najpiękniej
Miłość
Wiersz
_wyraża

Nie potrafię
Nie umię
Nie zapamiętałem
_tych uczuć najpiękniejszych

I
Nie
Wiem
_dlaczego?


💕 Amadeusz, autor 01.02.2017

'O, jakże do tego przywyknę,
O, jakże z tym się oswoję,
Jak cię ogarnę przeniknę,
Umiłowanie moje.

Jakie ci zerwę liście,
Jakim osypię pąkowiem,
Co ci, jedyna, na przyjście
Twoje najdroższe opowiem.

Jak ci się oddam cały,
Co z siebie całego powierzę,
W mym szczęściu, w mym lęku nieśmiały,
Dawno do ciebie należę.

I tylko przywyknąć nie umiem
I tylko jeszcze się boję,
Jak cię ogarnę, zrozumiem,
Umiłowanie moje.'

Kazimierz Wierzynski
 
 
 
 
 
DOBRY KOMENTARZ TO SERCE NAPĘDOWE WIERSZA
DZIĘKUJĘ PANIOM ZA SŁOWO
PRZEMYŚLANE, PRAWDZIWE, OSTRE
autor: Amadeusz (Cytuję za Wami):
 
 
 
 
"Nie zapamiętałem tych uczuć najpiękniejszych i nie wiem dlaczego?"
Tym wpisem jestem ogromnie zaskoczona czy tak może napisać poeta który napisał może tysiące wierszy na temat uczuć....ile wymyślonych a ile z autopsji to tylko Twoja Tajemnica.Czytając byłam czasami treścią zażenowana bo nie potrafiłam odróżnić prawdy od fikcji/jak to w literaturze bywa/ ponieważ każda miłość jeżeli się kończy staje się rozdziałem zamkniętym niewartym ani wspomnień ani twórczości poetyckiej /takie moje osobiste zdanie. U Ciebie tyle "sznureczków" z sercowymi balonikami a na nich stokroteczki...jaskółeczki i wiele wiele innych o których napisałam kiedyś w komentarzu że się pogubiłam w Twoich miłościach. Czasami się zastanawiałam czy osoby które piszą tysiące wierszy do wielu kobiet w ogóle potrafią kochać...bo tysiąc wierszy do jednej kobiety świadczy o olbrzymim uczuciu ...uwielbieniu.Od pewnego czasu obserwuję u Ciebie w tych króciutkich wierszykach jakiś chaos...zagubienie...tworzysz ale nie to co byś chciał...te dłuższe wiersze są sensowne i bardzo ciekawe ale ...nie stawiałam plusików bo czułam się jakbym chciała sobie tę treść przytulić...zagarnąć do siebie a Ty masz konkretną adresatkę....nie potrafię bez emocji odczytywać Twojej twórczości /prawidłowa reakcja na każdą twórczość/dlatego pozostawiam bez plusa i bez komentarza ale czytam...Na koniec...bywają miłości które pozostawiają ślad w naszych sercach do końca życia...tajemnicze...wytęsknione...ale niespełnione ....do których pozostaje ogromny szacunek i ogromna wątpliwość czy były darem czy karą...Radości dla Ciebie pomimo smutnej muzyki dołączonej do wpisu...Pozdrawiam i....wypoczywaj jeżeli urlopujesz w jakimś pięknym miejscu i nawet jak dziś nie zobaczysz uśmiechu serdecznego to po drugiej stronie ekranu są osoby które się do Ciebie uśmiechają....Wszystkiego dobrego...może i ja w podziękowaniu za ten długi wpis otrzymam od Ciebie "kiedyś"  w nagrodę jakiś wierszyk... może ...może....

 
 
 
Przepiękny wpis!
Najpiękniejszy komentarz!
Komentarz pisany serdecznością!
Dziękuję Gabrielo!
 
💛💙💜💚❤

Do rzadkości należą tak odważne i prawdziwe, rzetelne i bez wazeliniarstwa komentarze. To biały kruk serca które kochało .
Dziękuję Gabi!
Czy napiszę dla Ciebie wiersz? Na pewno, ale też dzięki Twoim Słowom, na ich kanwie chcę stworzyć blog biograficzny. Noszę się z tym zamysłem od kilku tygodni, szatę graficzną wczoraj kroiłem jak krawiec.

Na innym blogu, tym z żółtymi różami, napisałem wiersz o miłości mojej największej i wzmiankowałem o bestsellerowym wydaniu..., to chcę połączyć w całość. Jest to uczucie, które we mnie wciąż trwa, mimo, że dzielą Nas setki kilometrów, uczucie niepowtarzalne i drugi raz się w żaden sposób nie powtórzy. Moje życie jest bardzo zawiłe, piękne poprzez wianek kobiet, które wiele zaważyły w nim, ale mnie nie pochłonęły sobą. Oprócz tej Jednej.

Czasem prowokuję wpisem, by otrzymać NAJPIĘKNIEJSZE SŁOWA PISANE SERCEM I SERDECZNOŚCIĄ, DEDYKOWANĄ Z DRUGIEJ STRONY MONITORA.
DZIŚ TY ZASZCZYCIŁAŚ MNIE SOBĄ_ GABI 💕🌹🌹🌹💕

Zdaję sobie sprawę, że cała polskość mnie czyta, obserwuje, analizuje, zastanawia się nad prawdziwością moich miłości.
Tylko trzy kobiety. Może to dużo. Może o dwie za dużo. Nie wiem. Wiem, że było warto Je spotkać. Nauczyć się wzajemnych +/- życia i miłości. Kobiety dużo mnie nauczyły w życiu emocjonalnym i erotycznym. Dla miłości tej Pierwszej i zawsze Pierwszej, choć kolejnej_ poświęcałem siebie w 100 % abyśmy czuli Szczęście.

Miłość _
Jest delikatnym słowem
Delikatnym dotykiem
W wierszu otulona

Niewinna sobą
Czasem przez życie tłumiona
Nie uciekam od Niej
Miłością z Wami chcę się dzielić

Teraz Wenę spotkałem
I wierszem za Nią szaleję
Serce me owładnęła
Po nocach spać nie mogę

Co noc wiersz u wezgłowia
Do snu Wenie tworzę
Wiem, że nie spełnię snu
O tej Pani młodej!


😎📝🌹☀💜

Amadeusz, autor 01.02.2017

Obraz Klimta Kiss jest pięknem Miłości
Kiedyś namalowałem reprodukcję i podarowałem jednej z Pań w ramach tego uczucia. Zapewne czyta mnie teraz.
 
 
Zdjęcie
 
 
Amadeuszu .aż przyjemnie czyta się piękne , bardzo przemyślane i dojrzałe komentarze..:))) Niech będą one zachętą do rozwijania Twojej twórczości..:))) Zresztą widać to jak w ostatnim czasie Twój profil zmienił się bardzo..:))) Pisz dla nas jak najwięcej..a zdobędziesz niejedno serce :)))) Pozdrawiam serdecznie ..i życzę Ci dalszych sukcesów oraz wpisów zachęcających do dalszej pracy :))) MG
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz