piątek, 3 lutego 2017

💕...Dobry wieczór, Weno! Będę czekał za Twoim komentarzem...




Dobry wieczór, Weno!

Wybacz mi, że tak się rozpisałem tymi wierszami, ale nie potrafię tego tak realnie wytłumaczyć. Spróbuję przypisać ten stan pisania - WENIE. Za Wenę, obrałem Ciebie Weno i tylko między Nami są te wersy, rymy, słowa. Zdaję sobie sprawę, że jestem czytany szerzej (na pewno) i jeżeli czegoś nie wiem, to mi napisz, proszę komentarz udostępnię, chyba, że będziesz miała inną wolę, to wstrzymam emisję wpisu. Postaram się spauzować lub ... Nie wiem, czy akurat to chciałem napisać, bo wiersze coraz ładniejsze się stają, jak w Tobie, w Wenie oparcie mają. No sam nie wiem. Napisz Weno proszę, jeśli masz czas. Będę czekał za Tobą, ... zawsze jest, gdzieś prawo do błędu autora.




darem dla mnie jesteś
błogosławiona chwila
kiedy Cię ujrzałem
jak mknęłaś lotem motyla

💕

motylica lekka
delikatne piórko
jak mam Ciebie nazwać
moja Przyjaciółko?

💕

wszystkie słowa
z serca i te z mojej głowy
o darze przymierza
o milczeniu mowy

💕

palce same piszą
słowa na serca klawiaturze
nie byłbym sobą - 

gdybym nie napisał o tym Tobie

💕

słowa same z siebie
wątek wiersza płodzą
a Ty jesteś daleko
wspomnienia mnie bodą

💕

ileż razy w roku
mknąłem autostradą
od kwietnia po jesień
bardzo prędko, żwawo

💕

darem dla mnie jesteś
błogosławioną chwilą
kiedy Cię ujrzałem
jak mknęłaś lotem motyla

💕

motylica lekka
delikatne piórko
jak mam Ciebie nazwać
moja Przyjaciółko?

💕

wszystkie słowa
z serca i te z mojej głowy
o darze przymierza
o milczeniu mowy

💕

wybacz mi, że dużo
wierszy już wzbudziłem
ale Ty mnie porwałaś w niebo
a to rozmija się, z mego serca ciszą!



Weno!  Będę czekał za Twoim komentarzem...

Amadeusz, autor 03.02.2017
 
DOBRY KOMENTARZ TO SERCE NAPĘDOWE WIERSZA
DZIĘKUJĘ PANIOM ZA SŁOWO
PRZEMYŚLANE, PRAWDZIWE, OSTRE
autor: Amadeusz (Cytuję za Wami):

 
Dodatek do wiersza /filmik czy gif/....tak wiele obiecuje kobiecie i .....nic nie daje... męskim obowiązkiem jest przełamanie nieśmiałości i spełnienie pragnienia obojga... tak jest również w Twoim wierszu... zachwycasz się czymś bardzo ulotnym i pięknym ...ale tylko zachwycasz.... dajesz serce ale tak przez ....papierek pergaminu..... uważam, że bawisz się uczuciami drugiej osoby...idealizujesz świat poezji bo nie chcesz się zmierzyć z rzeczywistością....Twój bohater wiersza nigdy nic nie uczyni aby zdjąć delikatnie zasłonę dzielącą dwoje zachwyconych sobą osób i przytulić serdecznie oddaną mu kobietę....jest za wygodnicki czy zmanierowany przez usłużność innych kobiet....nie wiem...może Twoja Wena która pewnie zna Cię doskonale potrafi na to odpowiedzieć....ale myślę że odpowiedziałeś sobie sam do tkliwego pięknego uczucia w wierszu/bardzo dobrze napisany/ dodatkiem obrazkowym ....Z  niecierpliwością poczekam na komentarz Weny bo zastanawiam się czy ja w ogóle powinnam wypowiadać się w kwestii która mnie nie dotyczy....ale co tam...czytelniczką przecież jestem .... Piszesz bardzo czule... od serca.... ale dla mnie to nadmiar tych kochanych, adorowanych kobiet....ale to już Ci pisałam ... Jest póżno... spokojnej nocy pewnie już śpisz i przeczytasz rano....więc udanej soboty dla Ciebie....Jeżeli zlikwidujesz komentarz....nie będę miała żalu ale utwierdzę się w przekonaniu że nie warto prawdy pisać tylko poetycko fantazjować....
 
 
 

 
..Witaj Amadeuszu ..podobnie jak moja przedmówczyni mam dylemat ..czy mogę zabrać głos..w nie swojej sprawie.. ale trochę mnie znasz z wypowiedzi, które ..są szczere. Otóż Amadeuszu.. kimkolwiek jest Twoja Wena.. myślę, że to mądra kobieta i zrobi wszystko żeby
odwieść Cię od zamiaru zaprzestania pisania wierszy. Dar pisania wierszy jaki niewątpliwie posiadasz należy rozwijać.. a nie tłumić. Tak naprawdę nie żyje się tylko dla siebie.. ale przede wszystkim dla innych. Najpiękniejszą rzeczą jest gdy kocha się to co się robi. U Ciebie Amadeuszu to miłość obopólna .. widać po coraz  piękniejszych wierszach. Jeśli masz potrzebę odpoczynku od pisania wierszy w chwili wysokiego poziomu weny ..no cóż odpocznij .. ale wracaj jak najszybciej do pisania..bo sam doskonale wiesz, że ogień twórczy nie trwa wiecznie.. Masz teraz fantastyczny czas..na realizowanie się w tym co kochasz już tyle lat..i oby ta miłość trwała jak najdłużej.. ku uciesze czytających Twoje wiersze i nie tylko wiersze... To na tyle ..po nieprzespanej nocy (praca)
☺☺☺ Jeszcze raz proszę.. idź za głosem serca..i dbaj o Wenę...skoro jest Twoim natchnieniem ☺☺☺ Pozdrawiam serdecznie i życzę owocnego weekendu ☺☺☺ MG
 
 
 

Fantastyczny na twardych literach napisany komentarz. Jesteś dobrym obserwatorem. Pięknie napisałaś Gabi....jeszcze nie śpię. Ja tylko wiersze piszę, one muszą żyć własnym życiem. Za stary jestem na miłość, mam alergię...pisanie ubogaca, porywa i takie tam.
 

 
 
 
 
Siedząc dookoła stołu
Ucząc się lekcji lat
Tak daleko stąd w niebie
Ktoś właśnie roni łzę
Nikt tego nie wie, nikt tego nie wie
Kto zapłaci, kto zostanie kolejny dzień

Wskaż mi, wskaż mi światło
Otwórz drzwi
Mów mi, że mam rację
Pokaż mi więcej

Tańcząc dookoła stołu
Patrząc jak świeczki świecą
Czując ogień w środku mnie
Przesuwając usta do kubka
Każdy to wie, każdy to wie
Gdy płacą, zostaną
Kolejny dzień

Im en ani li mi li m li
Im en ani li mi li mi
Im en ani li mi li mi li
Im en ani li mi li mi*

Wskaż mi, wskaż mi światło
Otwórz drzwi
Trzymaj mnie, trzymaj mnie tak mocno
Nie opuszczaj mnie więcej

Im en ani li mi li mi li
Im en ani li mi li mi
Im en ani li mi li mi li
Im en ani li mi li mi
 

2 komentarze:

  1. Coz mozna dodać do tego co napisaane wyzej..tylko tyle ,ze nikt nie jest stary na miłość..im bardziej dojrzała tym piekniejsza.Zycze Ci tej miłości z całego serca.Peknie piszesz.,wiec i serce masz piekne.Myśle ze Twoja Wena to wie..pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną muzykę wybrałeś....po przeczytaniu Twojego komentarza przestałam uśmiechać do do monitora,są to komentarze z przed kilku miesięcy i mam nadzieje że Twoje myślenie się zmieniło...
    tak jak napisała poprzedniczka NIKT NIE JEST ZA STARY NA MIŁOŚĆ,w każdym wieku potrzebujemy miłości,ciepła drugiej osoby,wiesz bo masz piękne wspomnienia....:):):)

    OdpowiedzUsuń