sobota, 18 lutego 2017

💕 ... duet serc, stworzył wiersz!


..."Drogie Panie - ja tylko wiersze piszę"


💕

nie pamiętam
kiedy się w Tobie zakochałem
bardziej pamiętam
jak zapinki bluzki rozpinałem


💕

bardziej pamiętam
Nasz pierwszy seks
czułem dokładnie
jak przyszedł ten dreszcz!


💕

a Ty w pośpiechu
zdejmowałaś sukienkę
szarpałaś mój krawat
koszulę i rękę


💕

potem przywarłem
do jedwabiu Twego ciała
jaka potem uczta -
była wspaniała!


💕

nie pamiętam
kiedy się w Tobie zakochałem
ale pamiętam
jak Cię sobą rozgrzałem


💕

jak czułościom nie było końca
spojenie łonowe, Ty i ja
i od nowa i do końca..
płonęłaś jak pochodnia..


💕

nie pamiętam miłości
pamiętam seks
czasem zastanawiam się
- gdzie tu jest sens?


💕

nie pamiętam
kiedy się w Tobie zakochałem
nie pamiętam tych wszystkich scen
- pamiętam, że tylko napisałem taki wiersz


💕

bo Ty - jesteś!
i z Tobą rozmawiałem przed chwilą
poprawiłem słowa, żeby żle nie było
Dziękuję Ci! Dziękuję, że JESTEŚ! Weno..


💕

Amadeusz, autor 18.02.2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz