czwartek, 9 lutego 2017

💕 ...dwa światy, dwie głowy, dwa serca, dwie dale..




 













💕

daj mi coś z Siebie
daj i nie pytaj, co to?
powinnaś to wiedzieć
- daj mi Serca dobro!


💕


Ty, dostałaś bukiet
żółciutkich różyczek
uśmiechem je związałaś
kwiaty i serce stały się wszystkim!



💕


💕

dałem Ci siebie w ciemno
nawet to randką nie było
usłyszałem Twój głos
i to mi wystarczyło!


💕

werbalność zjawiskowa
odlotowe spojrzenie
kokardka we włosach
uśmiechu przypomnienie


💕

i potoczyły się słowa
dłonie powoli się łączyły
szept, rumieniec, iiiiiiiiii...
pocałunku, skupienie!


💕



💕

paletę barwną daj mi
Twoich oczu roześmianych
ust nadąsanych, malowanych
daj mi w prezencie - Siebie!


💕

a ja uszanuję Prezent
pójdziemy wałami nad Wisłą
a najlepiej popłyniemy przed Siebie

Bugiem, Narwią, Wierzycą, Bystrzycą!

💕

potrafisz kochać, wiem to!
przepiękne piszesz wiersze!
potrafisz mnie oczarować
po pierwsze, po ostateczne!



💕


POWIĄZANE: ..Nasze losy tak osobne, odrębne, zmysłowe..


💕

i nie szlochaj po nocach sama
naucz mnie jak łzy smakują
postaram się naprawić wszystko
co przede mną, ktoś złem Tobie zapłacił


💕

dwa światy, dwa marzenia
dwie głowy i dwa serca
dwie dale, tak dalekie
która z nich da zwycięzcę?


💕

daj mi ten Prezent, jedyny
Twe Serce równo bijące
daj mi przepompownię życia
daj Czar - na Miłość! - na Słońce!


💕

daj mi coś od Siebie
daj i nie pytaj, co to?
powinnaś to wiedzieć
- daj mi Weno Serca Tęsknotę!


💕

Amadeusz, Twój autor 09.02.2017


Pisz...
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię
 
😊
 
Pisz...
 Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie
 
 

 
Poczuj mą miłość
Poczuj mą miłość

Historia bez czasu, która nie ma końca
Miłość jak nie ta nasza, co nigdy nie będzie mogła umrzeć
Chcę być radosnym momentem w twojej duszy
Będę cię kochała zawsze, żyła w tobie

W dniach bólu czuj moją miłość
Która nadejdzie w wietrze, która przyjdzie ze słońcem
W oczach Boga, daleko od ciebie
Ujrzysz mnie w snach, poczujesz moje pocałunki
Usłyszysz mój smiech

Gdy czujesz się samotny i siedzisz w milczeniu
Pomyśl o mych pieszczotach i o naszych tajemnicach
Chcę być radosnym momentem w twojej duszy
Będę cię kochała zawsze, żyła w tobie

W dniach bólu czuj moją miłość
Która nadejdzie w wietrze, która przyjdzie ze słońcem
W oczach Boga, daleko od ciebie
Ujrzysz mnie w snach, poczujesz moje pocałunki
Usłyszysz mój smiech

Poczuj mą miłość
Poczuj mą miłość