poniedziałek, 6 lutego 2017

💕 ...gdybym był blisko Ciebie


💕 ...więc Dusze serca mają

gdybym był młodszy
dużo młodszy niż jestem
dałabyś mi uczucie -


serce?

💕

Twoje Serce?

💕

gdybym był rówieśnikiem
nie spojrzałabyś na mnie
byłbym jak to powietrze -

mało warte!


💕

gdybym był starszy nieco
pewnie byś się rumieniła
lecz ta różnica między Nami -

nic by nie znaczyła!


💕

gdybym był blisko Ciebie
tak na wyciągnięcie ręki
pewnie bym za Tobą -


biegał, wzrokiem łowił, tęsknił!


💕

gdybym był jak ten ptak
ze skrzydłami w locie rozwartymi
płynąłbym do Ciebie -

jak po widnokręgu, słońce płynie złote!


💕

gdybyś nie znudziła się
żarem serca mego
moja Jutrzenko kochana -

byłbym szczęśliwy patrząc
z Tobą w odległe Nasze gwiazdy!


💕

gdybym był młodszy...

💕

gdybym był rówieśnikiem...

💕

gdybym był starszy nieco...

💕

gdybym był blisko Ciebie

💕

- bylibyśmy Razem, Weno!

💕

Amadeusz, autor 06.02.2017


💕
nie narzekam
na moją samotność
nie narzekam wcale

Pisz...
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię
 
😊
 
Pisz...
 Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie