czwartek, 2 lutego 2017

💕 ...korespondencyjna miłość





💕

i choć Ciebie nie widzę
to o Tobie śnię
oczy mam zamknięte
bo tak serce moje chce


💕

w codziennym galopie
poranka, południa
dzień za dniem mi leci
noc nastaje cudna


💕

i wtedy otwieram
oczy moje dzienne
na Ciebie spoglądam
me marzenie senne


💕

a Ty po dniu zmęczona
zabiegana dla dziecka
dla swoich marzeń
z dzieciństwa, taka stateczna


💕

moje słowa w wierszu
przeplatam o Tobie
jesteś moją Weną
w nieznanej nikomu Osobie!


💕

obiad już zrobiłem
właśnie go już zjadłem
pies miskę wylizał
aż nazbyt dokładnie


💕

i o Tobie myślę
me marzenia ślę
korespondencyjna miłość
pali serce me


💕

widzę i nie widzę
obraz lico Twe
przyślij mi Dziewczyno -
zdjęcie swe!


💕

zamknę znowu oczy
w Tobie się zatopię
napiszę wiersz rzewny
o to Ciebie proszę


💕

lata lecą szare
wiosna już nadjeżdża
zimy oddech mrozu
jeszcze szkli oczęta


💕

dotykam tych myśli
co w mej głowie siedzą
dla Ciebie kochana
tylko jestem Słowem!


💕
POWIĄZANE:
...Ona, czyta jego! - On, nie czuje tego
lecz wie, że to skłonność Jej cudna! 
 

patrzysz w moją stronę
blogu karty przewracasz
codzienny list dla Ciebie
- pisać, to przyjemna praca!


💕

często Ciebie widzę
dłonie me wyciągam
chciałbym Cię pochwycić
towarzystwa Twego żądać!


💕

delikatny dotyk
mam dla Ciebie z rana
stokrotki spod śniegu biegną
jak i Ty do mnie, sama!


💕

i choć Ciebie nie widzę
to o Tobie śnię codziennie
oczy mam zamknięte
bo tak serce chce, natrętne


💕

i o Tobie myślę
me marzenia ślę -
korespondencyjna miłość
między Nami, pali serca Te!


💕

Pisz...
 
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię
 
💕 💕
 
Pisz...
 
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie
 
 
 

Amadeusz, autor 02.02.2017


1 komentarz:

  1. ♥ Miłością idealną jest tylko miłość listowna .... kiedy głos Poety spływa do serca Kobiety i porusza w nim wszystkie tkliwe uczucia ♥

    OdpowiedzUsuń