wtorek, 7 lutego 2017

💕 ... moja Piękna Nieobecna!

bo tylko Ty możesz zrywać kartki w moim Kalendarzu życia


💕

cóż Ci mam powiedzieć
miłego na Dobranoc
moja Piękna Nieobecna
Weno! Jutrzenko! Stokrotko!


💕

cóż mam Ci powiedzieć?
co i jak napisać?
jak wyszeptać?
wymalować?


💕

są momenty
że łapię się za Słowo
to, które tkwi
w marzeniu o Tobie!


💕

a czasem, wyrywa się
z serca za Tobą
- bo Ty jesteś!
taka terażniejsza!


💕

chciałbym przemówić - słowa
co pokrzepienie dają
słowa, co jak zręczny bukiet
zapachem, odurzają!


💕

Twoje oczy
studnie głębokie
dwie żródlane
oczu strużyny


💕

w nich
przeglądam się
gdy wiersz tworzę
- bo Ty jesteś!


💕

i zbyt dużo
pisać nie mogę
bo mnie czyta
tak wiele Osób


💕

może ściany
nie przepuszczają mowy
ale wirtualna kartka dla nich
- nie jest zaporą


💕

w sercu jawisz się
nocnym niepokojem
pytaniem, co o poranku
sączy ospałą głowę


💕

- co robisz?
- i gdzie się znajdujesz?
- o Tobie snuję domysły..
- bo Ty jesteś! w Sercu i w Głowie!


💕

Nasze losy
tak osobne
odrębne

zmysłowe

💕

Twoja młodość
i moje wspomnienia
dwie drogi
co się nie krzyżują


💕

ja zniknę
a Ty
poszybujesz!
szukając własnego nieba...


💕

cóż Ci mam powiedzieć
miłego na Dobranoc
moja Piękna Nieobecna
Weno! Jutrzenko! Stokrotko!


💕

cóż mam Ci powiedzieć?
co i jak napisać?
jak wyszeptać?
wymalować?


💕
Amadeusz, autor /Twój autor 07.02.2017
💕

obraz olejny.płótno.autor AMADEUSZ/Aspen

Pisz...
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię
 
😊
 
Pisz...
 Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz