piątek, 10 lutego 2017

💕 ... nie mam odwagi, by Ciebie kochać.. inaczej!



 

💕

świata poza Tobą nie widzę
poza Tobą nic wkoło nie ma
i jest mi z tym dobrze
bo w sercu - Ty!


💕

..taką mam pisaną śmiałość!
- o Tobie!
- bo serca Twego
dla mnie jest potrzeba!


💕

ile miłości przez serce
moje latami wędrowało
ile dotyków dłoni i usta
- wzajemnie dedykowało
 
 

ile kwiatów i spotkań
randek na skwerze i w parku
nie zliczam moich przeszłości
- bo nie warto!

💕

jesteś Jedyną Kobietą
która w sercu mym gości
Siostra kocha Brata
a Brat, Siostrę wierszem gości!


💕

świata poza Tobą nie widzę
poza Tobą nic wkoło nie ma
i jest mi z tym dobrze
bo w sercu - Ty! ..blask spojrzenia!


💕

..taką mam potrzebę!
- o Tobie!
- bo serca Twego
dla mnie jest potrzeba!


💕

czekam na Ciebie
czekam, aż zdobędziesz siły
by przyjść spojrzeniem
poprzez moje serce, na wskroś!


💕

czekam na Ciebie
czekam, aż zdobędziesz siły
by mnie owinąć warkoczem włosów
i wpleść żar serca, które kwili


💕

jesteś Jedyną Kobietą
która w sercu mym gości
Siostra kocha Brata
a Brat, Siostrę wierszem gości!


💕

świata poza Tobą nie widzę
poza Tobą nic wkoło nie ma
i jest mi z tym dobrze i żle
bo w sercu - Ty! ..moja Wena!


💕

Amadeusz, Twój autor 10.02.2017


 
💕

świata poza Weną nie widzę
poza Weną nic wkoło nie ma
i jest mi z tym dobrze
bo w sercu ..blask spojrzenia to
Wena 💕

💕
 

Amadeusz, Twój autor 10.02.2017


Chciałabym takim wierszem
zostać ugoszczona
Przez moją Miłość największą...
Tylko gdzie ona?

1 komentarz:

  1. " Każdy ma gdzieś pokrewną duszę ,tylko jedną. Ta osoba jest dla ciebie idealna, to twoje przeznaczenie.Problem w tym ,że prawie nikt nie znajduje bratyniej duszy.Dlatego większość ludzi żyje z poczuciem ,że czegoś im brakuje .... A gdy los sprawi ,że pojawią się w naszym życiu to po to, żeby odsłonić przed nami kolejną warstwę nas samych, po czym odchodzą."
    /Lisa Jane Smith ,Elizabeth Gilbert/

    Taka melancholia mnie dziś dopadła .... Pozdrawiam i spokojnego weekendu życzę ....

    OdpowiedzUsuń