wtorek, 14 lutego 2017

💕 ...nie przyjdziesz dziś - na Walentynki


kwietnistą Gwiazdą jesteś
w ogrodach wierszy moich
z Tobą blog, jak dom zbudowałem
troskę mam dla obu!

 

💕

moim Promykiem, jesteś
świeczką, co nie gaśnie
mimo wiatrów wiejących
na moim profilu, właśnie


💕

wyimaginowany świat obok
barwnie kwaczem maluję
Ciebie nie ma wcale
a ja kwiaty sadzę obrazem na ścianę!


💕

mrugasz do mnie z oddali
ze światów Pana Boga
nie przyjdziesz dziś - na Walentynki

- bo to daleka droga!

💕

czuję Ciebie od zawsze
jak przy mnie budzisz się z rana
jak mi przez ramię spoglądasz
jak codziennie dobrem doradzasz


💕

obiad mi dobry wychodzi
bo przypominasz mi stale
- dodaj tymianku! - kminku!
- i gotuj! - gotuj śmiało!


💕

dobrze, że mam Cię obok
moja Weno, Miłości
Ty, dziś skrywasz swe wdzięki
za paletą tęczy, nieba wdzięczności


💕

Walentynki przeminą
taki Jeden Dzień w roku
potem Ósmy Marzec się zjawi
coś napiszę dla Ciebie, na boku


💕

Kocham Cię ma przeszłości 💕
Ty, Kobieto Jedyna! 💕
Byłaś! Będziesz i Jesteś! 💕
- Walentynką  💕  Bynia!


💕
♥.. kwietnistą Gwiazdą Jesteś
 
 


Amadeusz, autor 14.02.2017