poniedziałek, 6 lutego 2017

💕...Rose! Wena z komentarzy..

POWIĄZANE:
..Różo moja, Ty, mnie znajdziesz, poodkrywasz karty tego wiersza!

💕

Weno! Weno!
- z mego wiersza
Czytelniczko -
terażniejsza!


💕

Weno! Weno!
z wielu twarzy
Weno, Rose
- z komentarzy!


💕

za ekranem
twarzy wiele
każda czyta
co niedzielę


💕

i rumieńcem
krasi lico
zwieńcza wiele
ach! Dziewico!


💕

wszystkie Weny
dają twórczość
poryw serca
- to już jutro!


💕

inne biorą
to do serca
autor twórczość
rodzi z miejsca


💕

kilka Wen
było na randce!
kilka w życiu
i z różańcem!


💕

wszystkie w wierszach
opisałem
jak ja Weny -
Was kochałem!


💕

Weno! Weno!
z mego wiersza
dzisiaj Ty, jutro druga
będzie Pierwsza!


💕

każda ważna
kolorowa
weny miłość
rozwojowa!


💕

Weno! Weno!
z mego wiersza
pisz komentarz
otwórz wrota Serca!


💕

autor tęskni
już za Tobą
czaruj mnie, proszę i -
wrzuć Własne słowo!


💕

Amadeusz, autor 06.02.2017




 
ma ekspresję kwiatu, głos ptaka i
duszę kwietniową przy pełni księżyca

jego słowa są jak słońce w ciepłe lato
i jak wiatr mrożną zimą , to wszystko jest w sercu poety
 
jego ciepłe, szczere spojrzenie mówi o nim -
to prawdziwy przyjaciel i wierny kochanek
 
spacerując we śnie z duszą poety,
można zobaczyć gwiazdy i wiele pięknych, niezwykłych obrazów
 
jest w stanie zakochać się bez pamięci
lub całkowicie zatopić się w żalu
 
dorosły mężczyzna niczym małe dziecko
odkrywa głębię swej duszy
 
on ma serce poety, włóczęgi, żebraka
i takiego znam i tak mi się podoba
 
jest beztroskim blaskiem słońca i szczerością
jest blisko mnie, przyjacielem i wiernym kochankiem
 
dorosły mężczyzna niczym małe dziecko
odkrywa głębię swej duszy
 
on ma serce poety, włóczęgi, żebraka
i takiego znam i tak mi się podoba
 

2 komentarze:

  1. http://www.gify.net/data/media/466/dziekuje-ruchomy-obrazek-0067.gif

    Wiem , wiem , żem ... nie ostatnia i nie pierwsza Wena z Twego wiersza :)
    Obiecuję Ci , że ... jeśli szczególnie mnie co wzruszy lub rzuci mnie się na uszy to niezwłocznie Tobie obwieszczę a Ty wyczarujesz resztę :

    Miłego dnia życzy Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Prawdziwy przyjaciel jest zwierciadłem, w którym odbija się nasza dusza. On jest otwartą księga naszych myśli, czynów, upodobań, podczas gdy inni, obojętni ludzie, są księgami w grubą skórę oprawionymi i zamkniętymi na kłódki."
    /Prus/
    tutaj podaję linka do ruchomego obrazka , próbuj, może się któryś otworzy :)


    http://www.gify.net/img-dziekuje-ruchomy-obrazek-0202-118745.htm#infos

    OdpowiedzUsuń