czwartek, 16 lutego 2017

💕 ... siła Przyjażni! ..ciągnie mnie do Ciebie




💕

może bym Cię pokochał?
a może i nie!?
nie wiem dlaczego
jeszcze ciągnie mnie
- do Ciebie!?


💕

za wszystko, co dostałem
za wszystko od Ciebie
zapłaciłem kiedyś
ale! ..ciągnie mnie do Ciebie
nie wiem dlaczego!?




💕

moją granicą jest - wolność!
moja wolność i -
ja ją sobie wypracowałem
kochałem, rozwiodłem się, kochałem
- miałem kochanki!


ale - ciągnie mnie do Ciebie..

💕

przypadkowo przed laty rozstaliśmy się
przypadkowo powróciliśmy teraz
- tym jest siła Naszej Przyjażni!
- wczoraj, rozstaliśmy się po raz wtóry
- nie wiem dlaczego, ciągnie mnie do Ciebie!?


💕

przecież nie kocham Ciebie
i NIC oprócz długoletniej przyjażni
mnie z Tobą nie łączy
- może bym Cię pokochał?
- miałem kochanki!


a mimo to - ciągnie mnie do Ciebie..




💕
nie wiem dlaczego!?
💕
 
Amadeusz, autor 15.02.2017