piątek, 17 lutego 2017

💕 ... szukasz do mojego serca, dostępu


..."Drogie Panie - ja tylko wiersze piszę"



💕

z oddali
na mnie spoglądasz
znad morza widnokręgu
szukasz do mojego serca, dostępu


💕

a ja
taki jak skała
twardy i niedostępny
nie chcę, abyś przeze mnie cierpiała


💕

życie nie jest różowe
ale bardzo zwodnicze
nie zawracam Ci głowy
ja jestem - niczym!


💕

masz życie ułożone
mąż, dzieci, mieszkanie
na mnie nie wypatruj oczu
ja byłem, za chwilę nic nie zostanie!


💕

spotkałaś mnie przypadkiem
na plaży, gdzieś w Juracie
leżałem w kwarcach piasku
nie miałem dużych znaczeń


💕

wiem, że tęsknisz przygodo!
do słów jakie Ci dałem -
bardzo pragniesz miłości
ja Ci nie dam, jestem w dali


💕

żyj swoim przyzwyczajeniem
do nudnej pory z zamęścia
co zrobisz, będzie Twoje
na mnie nie licz, ja pękam!


💕

życie pędzi do przodu
dziś boli mnie głowa
nie myślę nad miłościami
marzenie - to rozpalona Twa głowa..


💕

nie wypatruj się za mną
dbaj o stan Twej przyszłości
opiekuj się Twoim Starszym
o mnie zapomnij.


Kiedyś byłem!...
i nie rozdaję nikomu miłości!

💕

Amadeusz, autor 16.02.2017


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz