środa, 8 lutego 2017

💕 Ty jesteś, wszystkiego przyczyną



...💕 cóż Ci mam powiedzieć


💕

przelotne uczucie
i ten krzyk niemocy
co szarpie mą duszę


💕


nie chcę niczego od życia
i od nieznanych
mi ludzi


💕


przelotne uczucie i jaka głębina
popchnęła serce
i serce me trzyma


💕


o losie przeklęty, o losie nieznany
kogo mam teraz kochać
trzymam się ledwo ściany


💕


przelotne uczucie
przepiórki na wietrze
jak żyć, jak kochać Cię wiecznie


💕


przelotne uczucie
i ten krzyk niemocy
co szarpie mą duszę


💕


co mam dalej robić
jak kochać Ciebie
najsekretniejszą duszę


💕


mam Ciebie - Ty mnie
jak żyć tak osobno?
jak żyć na życia dnie?


💕


kochaj mnie, zabierz z sobą
nie porzucaj jak piłkę
jesteś marzeniem, wysiłkiem


💕


mam tylko Ciebie
kochaj mnie!
jak i ja to czynię!


💕


sił już nie mam
lecz Ty jesteś
wszystkiego przyczyną!


💕


przelotne uczucie
Ciebie i mnie spotkało
przyczyna jedna

i jedno ciało!

Kocham Cię!

💕


Amadeusz, autor 08.02.2017



Pisz...
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię
 
😊
 
Pisz...
 Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie
 




1 komentarz:

  1. Każdy zakochany jest poetą.
    Platon
    ... ale nie każdy ma talent......... Pięknie piszesz Amadeuszu... Dawno nie czytałam... Pisz poeto, sprawiasz radość, niesiesz innym nadzieję na coś, bez czego zycie nie ma sensu, bo...Kiedy naprawdę zapragniesz miłości — będzie ona czekać na ciebie
    Oskar Wilde

    OdpowiedzUsuń