poniedziałek, 20 lutego 2017

💕 ... Ty jesteś ze mną, ja wciąż kocham Cię!


 

💕

gdybyś w moje oczy spojrzała
cóż, oprócz psoty byś dojrzała?


💕

oczy są wejściem do serca mego
serce, co kwili od czasu dawnego


💕

serce samotne za sztabą z krat
ciężko samemu iść przez ten świat


💕 + 💕


 
💕 + 💕

wciąż we wspomnieniach mam Nasze dni
Ciebie Kochana czuć wciąż, o Tobie mieć sny


💕

serce zranione przez życia cios
szczęście rozpołowione jak na złość


💕

nie chcę już żadnych spotkań na czacie
spotkań w realu, nawet przy siostrze i bracie


💕

jest mi już dobrze, tylko Duch wie
Ty jesteś ze mną, ja wciąż kocham Cię!


💕 + 💕

Ty moim wciąż Ogrodem

💕 + 💕

gdybyś w moje oczy spojrzała
cóż, oprócz psoty byś dojrzała?


💕

oczy są wejściem do serca mego
serce, co kwili od czasu dawnego


💕

serce samotne za sztabą z krat
ciężko samemu iść przez ten świat


💕

Amadeusz, autor 20.02.2017