sobota, 11 lutego 2017

💕 ... Udostępniony tylko Tobie, Amando!

Znajdź słowo które Nas łączy.


Dla Ciebie:
+Amando Amadeusz

Tak.. wiem późno jest! Nie mogę spać..
To pewnie Luny zasługa, że noc moja krótka..
i zarazem długa! Od kilku godzin noszę się z zamiarem napisania do Ciebie.. ale jak to ja.. czasem prędka jestem.., a czasem płochliwa i wstydliwa.

Wiem, że będę się powtarzać..
ale napiszę kolejny raz .. i jak będzie trzeba..
to jeszcze i jeszcze!

Amadeuszu -

prawie codziennie dziękuję losowi - za Ciebie!

Za to, że dał mi możliwość bycia blisko, tu na G+
z tak wrażliwym i romantycznym Człowiekiem.

Wiesz doskonale -
jak potrafisz władać słowem w wierszu..
rozpalasz do czerwoności..
odurzasz..
jesteś Magiem!

Nie dziwię się..
czytającym Paniom..
gdy w mniej lub bardziej otwarty sposób
wyrażają swój podziw..
dla Twojej twórczości..

Jesteś nam bardzo potrzebny..

jako poeta, człowiek..
mężczyzna.

Każda z nas
upatruje w Tobie czegoś innego dla siebie..

Muszę przyznać otwarcie..

choć z niejakim trudem..
bardzo emocjonalnie podchodzę do Twoich wierszy..
Nawet nie podejrzewałam siebie o to!

Potrafisz często swym pisaniem
doprowadzić mnie do ogromnego wzruszenia i łez..

Dziękuję Ci..
znakiem tego..
nie jestem pozbawiona uczuć..

Z wielką niecierpliwością
czekam zawsze na kolejne wiersze..
coraz piękniejsze i miłością nasycone.

Dziękuję, że jesteś..
i dzielisz się z nami, tym co masz w sercu..



(nie jestem autorem tekstu, po prostu dziś rano otworzyła się furtka na prywatnym w G+ i otrzymałem taki - piękny komentarz. Autor wpisu nie zostanie w żaden sposób upubliczniony. Takie wpisy od Czytelniczek są dla mnie bardzo pomocne w pisaniu kolejnych wierszy.
Dziękuję serdecznie za Twoje Słowa pisane i w emocjach i z Serca)
Amadeusz, autor bloga DwaSerca  http://amando-bloger.blogspot.com/



DLA MOICH GOOGLIKÓW NA PLUSIKACH
CODZIENNE SERDUCHO OD AMADEUSZA
ZA TO, ŻE JESTEŚCIE, CZYTACIE, PISZECIE
DZIĘKUJĘ _Autor bloga DwaSerca




1 komentarz:

  1. Amadeuszu..prawdę napisała Anonimowa Osoba...nie pozostaje mi nic innego jak podpisać się obiema rękami pod powyższym tekstem.. :))Powiem Ci na ucho, że też jestem fanką Twoich wierszy..czemu niejednokrotnie daję wyraz wpisami pod wierszami :)) MG

    OdpowiedzUsuń