poniedziałek, 13 marca 2017

💕 ... jak spotkam inną Kobietę



💕

kiedyś obiecywałem sobie
że jak spotkam inną Kobietę
to serce moje niemłode
rzucę do Niej przez rzekę


💕

las zielonych świerków
modrzewi i kaliny
roślin, co nazw nie pamiętam
nie znam i echo kukułczej dzieciny


💕

czas mijał jak w kalejdoskopie
spotkania kolejne, szybkie
kochałem serce tej Pani
ona mnie, też pewnie!


💕

miesiące upływały
czas się w prawdach przewijał
pękła bańka mydlana
prawda była niemiła


💕

i znów czas mój szalony
biegnie, pędzi lub leci
rzeka obmywa brzegi
nie słyszę tamtej kobiety.


💕

Amadeusz, autor 12.03.2017



 
Marzenia są niczym anioły
Nie dopuszczają do nas zła
A miłość jest jasnością,
Która przepędza ciemność
Tak bardzo jestem w Tobie zakochana
Uczyń miłość swym celem

Potęga miłości
Siła z góry
Oczyszcza mą duszę
Płomień pożądania
Miłość z językami ognia
Oczyść duszę
Uczyń miłość swym celem

Ochronię przed wszelkimi pułapkami
Będę strzec Twoje drzwi przed wampirami
Kiedy przyjdzie co do czego*, będę przy Tobie
Z moją niegasnącą, nieśmiertelną
Miłością do Ciebie
Zazdrość okaleczy się
Pozwól sobie być pięknym
Lśniąca miłość, kwiaty
Perły i piękne dziewczyny
Miłość jest niczym siła
Przepływająca we mnie

Potęga miłości
Siła z góry
Oczyszcza mą duszę
Płomień pożądania
Miłość z językami ognia
Oczyść duszę
Uczyń miłość swym celem

Teraz będziemy kroczyć z dumą
Kochankowie splotą się w jedność
Miłość jest niebezpieczeństwem, jest przyjemnością
Miłość jest czysta - to jedyny skarb

Tak bardzo jestem w Tobie zakochana
Uczyń miłość swym celem

Potęga miłości
Siła z góry
Oczyszcza mą duszę
Potęga miłości
Siła z góry
Dosięgający nieba gołąb

Płomień pożądania
Miłość z językami ognia
Oczyść duszę
Uczyń miłość swym celem


*when the chips are down - kiedy przyjdzie co do czego (idiom)

1 komentarz:

  1. Czasami chcielibyśmy cofnąć czas , wymazać i zacząć jeszcze raz , ale to jest niemożliwe . Życie to nie sms który po zastanowieniu się , nie musimy wysyłać. Żaden dzień się nie powtórzy . Nie ma dwóch podobnych pocałunków , jednakowych spojrzeń oczu , każdy kolejny dzień odkrywa nam coś nowego i nie zawsze jest dla wszystkich szczęśliwy. Ale to jest tylko nasze Życie...

    OdpowiedzUsuń