czwartek, 16 marca 2017

💕 ..jesteś taka delikatna


...taki dżwięczny masz głos




szukałem Ciebie, szukałem
znalazłem miesiąc temu
czas Nas Razem połączył
nie mówiąc nic o życiu złego




kwiaty na stole leżą
koloru serdeczności
słucham jak mówisz słowa
co pachną energią zjawiskowości




spotkajmy się dziś o wschodzie
o zachodzie jutro rozejdżmy
Razem jest tak przyjemniej
chyba, że mnie nie chcesz




niczego nie będę zmieniał
życie dla Nas łaskawe
pozwól, że stanę przy Twym boku
uśmiechnij się dla Nas, o Pani!




kolorowe róże
czerwienią się w wazonie
długo poją się Twym sercem
bo w Tobie niespotykana delikatność




sekret Ci wyjawię
sekret życia we dwoje
przyjażń jest bezpieczniejsza
choć czasem budzi szczodre niepokoje



chcę Cię spotykać stale
na eterycznej pięciolinii
Ty, dla mnie kobietą szczodrą
- pozwól mi ożyć przy Tobie, na chwilę!



...💕 ... singiel i przepiórka
 
 
Amadeusz, autor 15.03.2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz