piątek, 3 marca 2017

💕 ...Kobietę, którą kochałem





💕

nie czytaj moich wierszy
bo pogubisz zwrotki i słowa
zawiłe me pisanie
i szalona w pisaniu głowa


💕

Kobietę, którą kochałem
nie ma
odeszła jak
liście jesienią


💕

kolejną, co spotkałem
zapalenie opon mózgowych
mi dała - pęka od wspomnień głowa
nieciekawa
historia jednostkowa!


💕

ta, która Wartością Największą
zasiała spokój w mym sercu
była zbawienną Panią
kolejną, nie Pierwszą!


💕

i wszystko, co radość niosło
nagle się skończyło po latach
pękła Bańka Mydlana
rzeczywistość stała się klęską mego świata


💕

pisaniem zagłuszam klęskę
i to, co życie zabrało
nie można mieć wszystkiego
serce me wtedy TO zrozumiało


💕

piszę, uciekam w nicość
nie oglądam się wcale za siebie
bo tej Przyjażni z Miłością
nie odnajdę szybko dla siebie


💕

życie takie zwodnicze
takie piękne, cudowne
czasem jest katorgą marzeń
ale co tam! żyję i mam się dobrze..


💕

wspomnienia czasem mnie gnębią
reali dniem się wciąż cieszę
czasem nie rozumiem, co piszę
a pisaniem nie grzeszę!


💕

nie czytaj moich wierszy
bo pogubisz zwrotki i słowa
zawiłe me pisanie
i szalona w pisaniu głowa


💕

Kobietę, którą kochałem
nie ma
odeszła jak
liście jesienią


💕

kolejną, kiedy spotkam
opiszę w wierszu
aby było Razem
- cudowniej!


💕

Amadeusz, autor 03.03.2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz