wtorek, 28 marca 2017

...na prywatnej furtce G+

 
otworzyłem furtkę
wirtualna ona
nie ma w niej mocowań
tylko lużne słowa

@

czasem piszą do mnie
panie w tajemnicy
powiadomienie przyszło
słychać jak z dzwonnicy


@

fantastyczna sprawa
nocą słowa pisane
kiedy czytam tekst
płonie głowa cała


@

kiedyś i ja napiszę
wyślę do jakiejś pani
niech poczuje zainteresowanie
między Naszymi Profilami


@

tekst napiszę według wzorca:
 
Cześć, o Nieznajoma!
 
Mam nadzieję
że Ciebie nie nachodzę
tym wpisem
 
Pewnych relacji
nie można na G+
pisać tak otwarcie
 
Gdybyś niezrażona była
tym wtargnięciem to odpisz
pewnie fajnie będzie!
 
Rozkręcimy pisanie
a potem rozmowę
fotkę moją Ci wyślę

Rozmowy będą baśniowe
i eSMSów sporo możemy wrzucać
pewnie wiesz jak to się robi
nie muszę Ciebie przyuczać
 
To tyle i czekam
odpisz niezwłocznie
Już pali mnie głowa, wymownie!
 
@
 
niezły tekst zapewne
dwa, trzy razy go czytałem
teraz formą wiersza na blog wpisałem
 
będzie jak znalazł, dla innych ludzi
serce niejednej i niejednemu się obudzi!
 
@
 
Amadeusz, autor 28.03.2017


 

2 komentarze:

  1. Witaj Amadeuszu sercem witam myślami pozdrawiam , radosny nastrój na dzień zostawiam . Niech ten dzień przyniesie Ci wiele miłych chwil ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Namaluj mi obraz, Nie akwarelą, ani pastelem, Melodią słów go namaluj, Obraz pachnący magią Twoich marzeń …Trzeba marzyć… Bo marzenia są miłe i tak cudowne, Bo dzięki nim życie jest wspaniałe i fascynujące . Sercem pozdrawiam , życzę pięknych marzeń sennych , bo one są najpiękniejszym , ty co nas spotyka , nie mogę nic napisać pod obrazkami bo mam zamkniętą odpowiedź

    OdpowiedzUsuń