czwartek, 2 marca 2017

💕 ..O Białym Rycerzu _wspomnij też!



on:

💕

Na poranną kawę
Na winogrona słów
Na przedpołudniowe
_spotkanie, klękam u Twych stóp

💕

Dziękuję, że wczoraj
Rozmodliłaś Serca
Wiatru dałaś nadzieję
Wypuściłaś się wierszem

💕
 
ona:
 
💕
 
Częstuj mnie winogronami
Wyborowymi
Twoimi słowami
 
💕
 
Dziwne
Bo z rana
Czegoś brakuje
Może witamin?
Więc posmakuję...
 
💕
 
Przyjemności
Ci życzę
Na uśmiech Twój
Liczę
 
💕
 
Pięknego dnia
🌺 🌺 🌺 🌺 🌺


on:

💕

Właśnie wróciłem
Zakupy czyniłem
Myślałem o Tobie
O Twoim wyborze

💕

Dzień zmierza ku nocy
Winogrona słów
Będę wierszem kładł
Dziś do Twoich ust

💕

Może oczaruję
A może i nie
Lubię Ciebie czytać
W każdy z Tobą dzień

💕

Jeśli czas pozwoli
Napisz dla mnie wiersz
O Białym Rycerzu
_wspomnij też!

💕

http://amando-bloger.blogspot.com/2017/02/godziny-maja-twoje-imie.html
Pisz...
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię
 
😊
 
Pisz...
 Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie
 
Amadeusz, autor i Wena 02.03.2017