czwartek, 30 marca 2017

💕 ... pamięć, nie jest ulotna


moje myśli kiedyś - Twa postać urzekła!

💕 💕 💕

pamiętam jak dziś
na betonowym owalu
falochronu stałaś
małą rączkę
mego syna trzymałaś


!💕

tak dawno to było
a pamiętam szczegóły
dwie blond czupryny
i morza strzeliste
w bryzie
wybroczyny


!💕

sztorm cichł powoli
malec z ciekawości
ciągnął Cię na całość
nie zdawał sobie sprawy
z potęgi morza
i fali śmiałość


!💕

jeszcze pamiętam
jeszcze mi nie zgasłaś
mimo, że fala znikła
sztormowa, niejasna
Ty, w mym sercu
a On, już Mężczyzna


!💕

pamięć, nie jest ulotna
pamięć, to mielizna


!💕

Amadeusz, autor 30.03.2017



 
 

1 komentarz:

  1. Kochałem panią

    Kochałem panią - i miłości mojej
    Może się jeszcze resztki w duszy tlą,
    Lecz niech to pani już nie niepokoi,
    Nie chcę cię smucić nawet myślą tą.

    Kochałem bez nadziei i w pokorze,
    W męce zazdrości, nieśmiałości, trwóg,
    Tak czule, tak prawdziwie - że daj Boże
    Aby cię inny tak pokochać mógł.
    przełożył Julian Tuwim

    Przepraszam ,że się wtrącam , ale ... urzekła mnie Twoja historia ...
    Pozdrawiam
    Rose

    OdpowiedzUsuń