czwartek, 9 marca 2017

😊 ...Ty musisz mieć "wenę"

RÓŻE.autor:Amadeusz.olej.płótno.rok:2003


 
Amadeusz:

Jestem wolnym mężczyzną, taki "słomiany wdowiec". Moja miłość jest w sercu, ale nie w życiu. Musiałbym spotkać kobietę, która moje serce i styl bycia, zaakceptowałaby. Warunkowo Oboje byśmy tej miłości chcieli i byli prawdomówni we wszystkim. Na dzień dzisiejszy, tylko w wierszach wspominam, że takie uczucie moje serce kiedyś przejęło. W realnym życiu, tu i teraz, jestem zresetowany, wolny. Jest mi z tym dobrze, teraz zbytnio nie mam wyboru, by szukać lub zalecać się do jakiejś pani. Czas jest dobrym wyznacznikiem. Powoli... mój świat wierszy i obrazów, obowiązków względem domu i Rodziców i syna, zadawala mnie. ( to tak na marginesie o mnie_ bo wrzuciłaś temat _miłości itp.)
Bardziej preferuję przyjażń, choć wiem, że jest ona trudna w przebywaniu z kobietą. Ale świat do odważnych należy. Czas okaże, Weno! 😊

 
SŁONECZNIKI.autor:Amadeusz.olej.płótno

😊
 
Co do maków i chabrów.
Maki kiedyś malowałem, wszystko poszło do ludzi. Teraz mam cel odbudować moje ściany z obrazami, które wiszą u innych, z moim oznaczeniem (..) i rokiem. Kiedyś liczyłem te obrazy, od najmniejszego do największego, ponad 300 to dużo. Malowanie wymaga czasu, na tzw._ wenę i czas wysychania każdego z podkładów, czasem i pół roku i więcej.
 
RELAKS SSAKÓW.autor:Amadeusz.olej.płótno
 
 
Konie, te 2 obrazy mają swoją historię, zbyt szybki zapał, a namalować portret konia i cienie wyskakujące na tężyźnie szyi i pyska, to drugie i trudne dopasowanie. Ale słowo się rzekło, będzie i akcja.

Erotyki, to raczej nie są fantazje wierszem. Przemilczę, bo rumienić się nie chcę. 😊
 

KOŃ.autor:Amadeusz.olej.płótno.rok:2004

 
 
Wena:
 
Jest niebiesko 😊 bajecznie 😊 podoba mi się z tymi Blue refleksami, bardzo, bardzo i nic bym nie zmieniała... Ciekawa jestem jaką końcową wizję masz w głowie 😊 😊 pięknie, że to co robisz Cię wycisza, mamy coś wspólnego i nawet rozumiem te klimaty bardziej niż myślisz 😉
 
A co do wiersza...
Trafiłeś w damskie grono, bo się szalenie podoba (po plusikach widzę). Powinien on trafić na Twojego bloga. Opieczętuj, warto. Słów jest niewiele, ale bardzo głębokie i o to chodzi 😉
 
Dziękuję za słowa pisane 😊
Czuję, że niektóre są do mnie skierowane 😊
Jesteś dżentelmenem, wiesz ? 💋

Cieszę się z takiej wymiany myśli 😊 
uszanowania i pozdrawiam 😊😊😊
 
Ty, musisz mieć "wenę" 😊 
nie spiesz się z malowaniem ☀☀☀
 
Amadeusz, autor
(urywki z komentarza) 09.03.2017
 
 
 
 
GIRASOLE / SŁONECZNIKI.autor:Amadeusz.olej.płótno