czwartek, 30 marca 2017

💕 ... tylko to Marzenie mnie trzyma


jeszcze mi nie zgasłaś



gdybym nawet zaczął
tęsknić za Tobą
cóż by mi dały
tych myśli zaczęcia
jak nie odwrócę
biegu Ziemi
i boskiego zaklęcia?


!💕

gdybym tęsknił
pewnie by mnie tu nie było
jak ten liść akacjowy
opadłbym bez siły
a codzienność z życia
zdeptała by liścia
na cóż mi, pusta tęsknota?
ona nie widzi szansy, przyjścia!


!💕

zagubiłem się przed laty
po odejściu Ciebie
szukałem innych panien
jednak wróciłem do siebie
do cienia szarego
co go widać na chodniku
Ty, dla mnie w sercu ciągle
Marzeniem...


!💕

i już zapomniałem tej daty, okropnej
budzę się wolny od jarzma przeszłości
dzień zaczynam błogi -
czasem mnie nawiedza telefonów żądza
czasem napiszę _że nie szukam pieniądza
tylko to Marzenie mnie trzyma - że Tam jesteś!
- weż mnie!

- weż mnie!

!💕

Amadeusz, autor 30.03.2017


 
 

1 komentarz:

  1. Rozstanie

    Ostatni raz twą postać miłą
    Ważę się myślą tulić dziś
    I wskrzeszać sny serdeczną siłą,
    Żałością tkliwą i wstydliwą
    O twej miłości budzić myśl.

    Mijają lata - i, niestety,
    Zmieniają świat, zmieniają nas!
    W mogilnym mroku, w głębi Lety
    Widzi cię dzisiaj wzrok poety,
    Lecz i poeta tobie zgasł.

    Więc mego serca pożegnanie
    Przyjmij, daleka! Czoło skłoń,
    Jak żona, gdy się wdową stanie,
    Jak wierny druh, co przed wygnaniem
    Bez słowa ściska bratnią dłoń.
    przełożył Julian Tuwim

    Dla spokojności ducha trzeba przebaczyć i pozwolić odejść ... osobie, myślom, tęsknotom , zapomnieć i żyć na nowo ....Wiem ,że łatwo powiedzieć , trudniej wykonać , ale trzeba próbować .
    ...Nie ma dwóch tych samych nocy ..................

    OdpowiedzUsuń