czwartek, 23 marca 2017

♥ 📞 ♥ ... w swej delikatności





spotkałem przypadkiem
na wirtualnej chwili
nie pamiętam dnia
ni nocy i godziny

@ ♥📞

od słowa do słowa
przesyłałem zdania
nastały dla Nas -
depesze szyfrowane

@ ♥📞

rankiem, kiedy się krzątasz
ja jeszcze smacznie śpię
myślami na dzień dobry
posyłam Tobie sny

@ ♥📞

firanki zdarzeń dziennych
rozwiewa za oknem wiatr
mam z Tobą wiele marzeń
ciekawy ten Nasz świat

@ ♥📞

trudności jakie mamy
zrozumie tylko ktoś -
co sam ma te kłopoty
od losu, od życia całą moc

@ ♥📞

ból Twój i mój jest różny
w cichości śmiejesz się
w swej delikatności
otwierasz dla mnie sień

@ ♥📞

nie będziemy wspominać
bo to już nie wróci
Każde dla każdego
od nowa już się budzi

@ ♥📞

Przyjażń jest serdeczna
i niedaleko stąd
kiedy wiersz napiszę
trafi zaraz do Twych rąk

@ ♥📞

czasami mam niedosyt
bo chciałbym być i być
trud dnia nieść obok
i obok, bezpiecznie śnić

@ ♥📞

wiosną wokoło pachnie
rozmawialiśmy dziś
przyjdzie jutro Nadziei - dla Nas
bezwarunkowy świt!

@ ♥📞

Amadeusz, autor 23.03.2017

...na eterycznej pięciolinii
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz