środa, 15 marca 2017

💕 ... Wgrałam fajną aplikację - Będę zgrabna na wakacje




on:

Im częściej
Powtarzamy jakąś myśl
Tym głębiej zapada nam
W podświadomości

Zawsze powiedz sobie
Coś dobrego

🍵 ☀ ❤ 🎶 😀 💋 🌹 👑

Dla Ciebie - na dobrze spędzony dzień!


ona:

Ze spaceru wróciłam
Zakwasy zgubiłam
Wgrałam fajną aplikację
Będę zgrabna na wakacje

A do tego humor mam
Pomarańcza to zrobiła
Wielka cudna, ta na niebie
Która patrzy też na Ciebie!


on:

Piękne słowa rymowane
Pomarańczą ramowane
I spacerem z aplikacją
Ty, masz polot z afirmacją

🌹🍵☀

Na słodkości się nie łapię
Linię trzymać będę latem
Teraz trening cały dzień
Lustro prawdy to mój cień

👍😉🍇

Amadeusz, autor 01.2017
 

...Lubię, gdy tak piszemy, wiesz?
Nie bój się tak mnie... 

Pisz o miłości, proszę...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz