piątek, 3 marca 2017

💕 ...wiem, jak serce płonie dla miłości! ..gdy kochasz!



serce moje rozmarzone - my heart dreamy



💕

czy ja potrafię jeszcze kochać?
czy potrafię uczucie z siebie dać?
tyle lat mija w mej samotni
do pustelnika, daleko mi..


💕

lata mijają, nie mam pani
nie szukam, nie chcę, uciekam wciąż
przyjażni szukam jak na fali
szalupą życia targa sztorm


💕

noc obowiązków, dzień roboczy
mimo, żem wolny kołowrót trwa
ja nie narzekam, i nie uciekam
wypaliłem tygiel uczuć do dna


💕

wiem, jak serce płonie dla miłości!
wiem, jak płonie ciepła, czerwona krew!
wiem, jak wyglądają nieprzespane noce!
i ile energii w sercu masz, gdy kochasz!


💕

wszystko to było, przeszło, skończyło się
czasu nie wrócę, szukać nie potrafię
uwielbiam stan upojenia uczuciem
lecz teraz pytam sam siebie:


- czy ja potrafię jeszcze kochać?
- czy potrafię uczucie z siebie dać?
tyle lat mija w mej samotni
do pustelnika, daleko mi..


💕

mózg podrażniony, serce niespokojne
myśl za myślą w wyścigi gra
niszczę swój spokój jak rozkapryszone dziecko
- bo wiem, jak płonie serce dla Miłości!


💕

Amadeusz, autor 03.03.2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz