poniedziałek, 13 marca 2017

💕 ... wszystko, co Nas dzieliło



💕

zaczekaj na mnie
nie odchodż
pójdziemy Razem
wszystko, co Nas dzieliło
to siła odrębnych marzeń


💕

wołasz mnie słowem, echem
pisanym wierszem
na kartce
wszystko, to już za Nami
nie jestem serca, stałym bywalcem!


💕

wonne pomadki na twarzy
usta
czerwienią szminki
rzęsy grubo zdobione
tuszem i zrzedłej minki


💕

nie obiecaliśmy Sobie
pałaców, ani zamków
Oboje słowem szermierki
pisaliśmy do Siebie
korowód słownych walców


💕

czas jest nieubłagany
kiedyś pewnie umrę
wtedy nie będę pisał
do Ciebie póżnym
popołudniem


💕

głos Twój jeszcze słyszę
w meandrach ucha środkowego
nie znam się -
na anatomii narządu słuchu
po co mi to, do licha oczywistego


💕

ale jeśli zaczekasz
pójdziemy Razem przed siebie
ja będę pisał wiersze
wiersze moje
- tylko dla Ciebie!


💕

czas umyka, co roku
nie chcę spotkań na wietrze
to co było, odeszło
teraz wspominam
Nas jeszcze..


💕

Amadeusz, autor 12.03.2017


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz