wtorek, 21 marca 2017

💕 ... wysłuchuję kroków na schodach


... serce me, Tobą zajęte




myślami za Tobą
zadaję pytania -
co robisz?
gdzie bywasz Kochanie?


@

tęsknota mnie zżera
do dotyku ciała
do miękkości wszelkiej
jakaś Ty oddana


@

miłość niecodzienną
wyłuskałem z serca
słowo podparłem czyny
porwałem na piedestał


@

leśnej gęstwiny zapach
i dzięcioła echo
budzi wspomnienia serca
i niesie daleko, daleko


@

myślami za Tobą
Ty też pewnie myślisz
i słowem magicznym
nocą się mi wyśnisz


@

ach, czasy wyśnione
teraz cisza sroga
nie zamykam powiek
wysłuchuję kroków na schodach


@

i werbalność dawna
do uszu dociera
kocham - to cudowne
móc się tak otwierać


@

nie szukam, nie błądzę
tylko z Tobą jestem
wokół Nas zgęstniało
od uczuć powietrze..


@

wspomnieniem się tulę
i pomału błądzę
ale jest mi z tym dobrze
budzi się moje Wyśnione słońce!


@

Amadeusz, autor 21.03.2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz