niedziela, 30 kwietnia 2017

💕 ... daj mi Siebie - nie fizycznie






co mi dasz?
skoro tak niewiele masz!
- turkusowy skrawek nieba?
- lub zielony gaj, jak trzeba?


@💕

- co mi dasz?

@💕

daj mi serce Twoje drogie
daj mi Miłość i podłogę
dom na kurzej stopce mały
taki prosty, taki śmiały


@💕

- co mi dasz?

@💕

daj mi śmiech Twój, radość z oczu
daj mi przędzę, jak z warkoczów
daj mi Siebie - nie fizycznie
daj duchowość, tak muzycznie


@💕

- co mi dasz?

@💕

dasz mi Ducha tak czystego
dasz mi poczuć coś wartościowego
dasz mi spokój, radość z życia
dasz mi siłę do przebicia


@💕

- co Ci dam?

@💕

będę Twoim rycerzykiem
takim starym już chłopczykiem
takim słabym już fizycznie
takim duszkiem, co brzmi lirycznie


@💕

- co Ci dam?

@💕

dam Ci siebie, w mej stałości
dam reumatyzm, stare kości
dam Ci wiersze moje wszystkie
dam obrazy, pędzle śliczne


@💕

- co Ci dam?

@💕

dam Ci serce, które bije
palce dłoni, co rym pletą już na siłę
dam Ci wszystko, co dać można
tylko zechciej takiego p/osła!


@💕

- cóż mi dasz?

@💕

- co Ci dam?

@💕

- Siebie!

@💕

Amadeusz, autor 30.04.2017


...pytasz, czy się zbudziłem?


3 komentarze:

  1. Piekne te Twoje strofy Amadeuszu i ta muzyczka,ktora łzy wyciska,ale piekna.Mówia że wszystko co smutne jest piekne,bo i piekne bywa smutne..

    OdpowiedzUsuń
  2. Muzyka zaprasza do wieczności...... kiedyś śnił mi się raj ... tak sądzę, bo czułam sie tam bardzo szczęśliwa, sen był kolorowy, oglądałam kwiaty, których na ziemi nigdy nie widziałam.....tam też słyszałam taką właśnie muzykę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne Amadeuszu..jesteś taki szczery i otwarty ...Tak chce..rozdaj znowu swoje karty..Bądź nie tylko moim rycerzykiem co pruje różne więzy swym mieczykiem...łatasz dziury swymi wierszami..i ukrytymi miedzy wersami ..namiętnościami..czlowiek może powędrować w myśli próżne..ale..czasem miło pomarzyć różnie...a po skończeniu "różnych wieści "wracam do życia które nie zawsze Nas tak miło pieści...😏💗 ale mówiąc szczerze "Jak nie My -to życie za Nas sie bierze..."😊

    OdpowiedzUsuń