niedziela, 30 kwietnia 2017

...jest teraz dla Nas niebo, które dosięgam będąc z Tobą!






jesteś wspaniałą kobietą
taką jakiej jeszcze nie spotkałem
cichą i wesołą, czasem zagubioną

czasem też nieśmiałą

@

piszesz do mnie codziennie
sms na stronie w komórce
pytasz, czy się zbudziłem?
czy na googlach odnalazłem chmurkę!


@

jesteś taka delikatna
taka czuła, wyważona
takiej kobiety chcę i szukam

- życia mi proszę, dodaj!

@

tęsknię za Tobą od tygodnia
od ostatniego rozstania
od tych dni deszczowych
i od wspominania


@

kiedy Ciebie poznałem
jeszcze śnieg leżał na drodze
uśmiechałaś się patrząc
jak stoję na hulajnodze


@

czerwony rydwan zajechał
porwałem Cię tam gdzie chciałaś
fajnie było być Razem
wiem, że tego Ty i ja, chciałaś


@

jesteś taka spokojna
delikatna i świeża
chciałbym Ci nieba uchylić
jeśli taka potrzeba


@

- wracaj, tęsknię!

@

jest teraz dla Nas niebo
które dosięgam

będąc z Tobą!
z Tobą!

@

Amadeusz, autor 30.04.2017


... nie pozwól na samotne istnienie

2 komentarze:

  1. ..jeśi o tesknocie mozna tak pieknie pisać ,to dlaczego tak boli.? dlaczego tak bardzo lubimy o tym czytać,wpadamy w zachwyt, kiedy to przecież cierpienie. Człowiek to dziwna istota..

    OdpowiedzUsuń
  2. Tęsknota to wielkie cierpienie, wiersz bardzo piękny, wspaniały, ale gdy to czytam , widzę jak dusza poety krwawi...Jednak... jeśli nie ma tęsknoty, nie ma też miłości... właśnie te dwie siostry sprawiają, że istnieją poeci... Kochaj więc Amadeuszu i pisz..... dla nas... Dziękuję ...

    OdpowiedzUsuń