sobota, 22 kwietnia 2017

...kiedyś taką mieliśmy rozmowę. Pamiętasz?


POWIĄZANE: 💕 ..uwielbiam słuchać, jak patrzysz na mnie



Wena:

Nie uraziłeś mnie żadnym tekstem
Bez obaw
Odbieram Cię ciepło, po przyjacielsku
To jest dobre

I tak naprawdę
Lubię uczyć się od Ciebie słownej szermierki
Mamy podobne zainteresowania -
i to zbliża

Ale ja Tobie mogłabym buty nosić
w odbieraniu świata i Twojej dojrzałości
za Weną nie nadążysz już teraz...
bo wróciłam do formy

😜
 
Jednak sobie cenię
Twoje wsparcie Amadeuszu
w najgorszym roku mojego życia 🌹






Amadeusz:

Moją odmienność wypracowałem przez lata pracy, mając kontakty z różnymi zawodowo warstwami ludzi. Wyjazdy, audyty czy targi sprawiały, że tygiel różnych dialektów szlifował moją osobowość. Potrafię rozmawiać wierszem z równocześnie nakładającym się rymem. To duże zaskoczenie dla słuchacza i atut, przebicie dla mnie, że będą mnie chcieli słuchać. To taki rodzynek wysławiania.Dużo zawdzięczam "paryżance" nauczyła mnie takiej werbalności.
📝💬
 
A wracając do Nas, mam w Tobie Przyjaciółkę, pisząc z Tobą lub dla Ciebie mojej Weny, różne teksty_  nie flirtuję z Tobą. Moje myśli są czyste, a treści bez podtekstów. Dużo doświadczyłem dobrego z bycia z kobietą, zwłaszcza z przyjaciółką Jaskółką. Pisałem i wiesz o mnie dużo.
🌸💔
 
Dojrzałość przychodzi z wiekiem i z próbami jakie na nasze życie Los stawia. Ty już zaczynasz próbę,  ja tych prób już kilka zaliczyłem. To umacnia człowieka i pozwala innych postrzegać w zwierciadle akceptacji lub negacji.
To, że Oboje jesteśmy inni do otoczenia, nie zawsze Nam pomaga. Z czasem jak otoczenie oswoi się co do Naszych czynów i dążeń, wtedy Nas akceptują lub nie. Większość akceptuje. Mam wciąż tego dowody, czasem śmiech mnie rozsadza, ale zmilczę i wysłucham.
🌺🍇
 
A co do Twoich słów ..noszenia butów w odbieraniu światła ..., to Ty sama musisz to wypracować w Sobie. Nigdy nie proś o cokolwiek i nigdy nie bądź uzależnioną od kogoś. Bądź silna i uważaj na swoją kobiecość, zbyt wielu myśliwych wokół każdej kobiety się kręci. Życie nie jest łatwe 🌼 
...czasem nie mam czasu sam dla siebie, tyle telefonów w ciągu dnia. Dzwonią po poradę,  słowo wsparcia, o moje treści wierszy, o uczucia lub rozpad małżeństwa. Nie nadążam, brakuje mi chwili wolnej. Jeszcze Alzheimer, śnieg, rodzina.
🍀💬👥💗
(A.D.22.04.2017)

Pisz...
 Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię
 
💕  😊 💕
 
Pisz...
 Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz