piątek, 28 kwietnia 2017

💕 ... lubię to, że jesteś ostra! ...Ty, moja Psotka, Kotka!



EROTYK


@💕

i tak mijają lata
Ty, latasz w kwiatach
w sprzątaniu kurzu
za dnia


@💕

a ja myślami o Nas
i akrobacjach w łóżku
w sytuacjach na prawdę
i na niby, gdy mknę na ryby


@💕

i muszę, to napisać
by prawdę z siebie wydać
byś wiedziała, że jesteś
moją Gwiazdą, bo -


@💕

najwięcej frajdy
sprawia mi Twoje szczęście
Twoje rumieńce i orgazmy
biodra szerokie, które lubię


@💕


@💕

na nich się wspieram
gdy Ciebie nago kocham
i na nich, jak rzep przywieram
i lubię to, że jesteś ostra! ostra!


@💕

jak żyletki oba ostrza!
- moja Psotka!
- moja Kotka!

@💕

najwięcej frajdy
sprawia mi, Twoje szczęście
i to, że jesteśmy Razem
długo, a nie na chwilę


@💕

Kocham Cię moja Babko
Kobieto i Dzierlatko
i to, co mamy Razem
- Miłość Naszą! Miłość Naszą!




@💕

Amadeusz, autor 28.04.2017
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz