poniedziałek, 3 kwietnia 2017

❤❤ ... miałem o Nas nie pisać




nie będę się oszukiwał
bo jakże to może być
bym myślał znowu o Tobie
a gdzie naprawdę jesteś, Ty?

@❤❤

tamte ścieżki zarosły
pokryły trawą ślady stóp
a żaby i płazy znikły
to cud, bo było ich w bród

@❤❤

słońce poranne wschodzi
nie biegniesz do mnie dziś
ślad kół mego samochodu
nie przyozdobi asfaltu już

@❤❤

minęły bezpowrotnie
ślady po szmince z ust
lubiłem smak ich błogi
i dotyk Twoich ust

@❤❤

czas jak niewyobrażalna skiba
zaorał ślady dnia
i wonny zapach perfum
porwał zadziorny halny wiatr

@❤❤

nic mnie dziś nie cieszy
mija kolejny rok
miałem o Nas nie pisać
szkoda palców mych rąk

@❤❤

tak dziwne teraz są moje zorze
spotkania innych osób
szukam odskoczni od wspomnień
i nic mnie w "novum" nie na bierze

@❤❤

słońce na ścianie domu
złoty nadaje blask jak Twoje włosy
w mych oczach ledwo zbudzonych
o Tobie, dzień sączy się w snach...

@❤❤

Amadeusz, autor 21.03.2017

weż mnie myślami z sobą