poniedziałek, 3 kwietnia 2017

❤❤ ... miłość mnie rozkochała - serce mi zabrała



❤❤❤❤❤❤

miłość mnie rozkochała
miłość mnie zniszczyła
nie żałuję chwili
każda owocna była


@❤❤

dni mijają szare
czasem słońca blask
dobrze żyć jest w parze
na to trzeba lat


@❤❤

poszukiwane kiedyś
poparzone serce od pokrzyw
nie wzbudzam w sobie
tych nagłych potrzeb


@❤❤
toczy się życie świadome
codzienność i rosół na stole
ciepłe, pieczone grzanki
lużne baranki


@❤❤

wiosna gałązki liśćmi owija
zmienia się pora roku
zmienia zimowa godzina
i zmiany we mnie się toczą


@❤❤

po piętach i w sercu łaskoczą
może wzbudzę się w sobie
może poszybuję, może?
w nieznaną przyczynę


@❤❤

miłość mnie rozkochała
serce mi zabrała
rzuciła w odmęty
czas dawny i piękny


@❤❤

Amadeusz, autor 21.03.2017



...o Tobie, dzień sączy się w snach...