środa, 5 kwietnia 2017

... moja enklawa, mój wirtualny dom...

POWIĄZANE: ...W moim wirtualnym lesie


Moja enklawa
Kawałek pola
Cicho, daleko
Nikt mnie nie woła

Spokój codzienny
Czasem pies szczeka
Przyroda oczy moje słabe
_urzeka

Dziś mam dzień laby
Wolne jak co dzień
Pędzle i farby zamoczę
W tęczowym miodzie

I zrelaksuję blejtram calutki
Pomyślę o Tobie, utulę smutki
I będę tworzył w mojej enklawie
Pośród oceanu na kolorowej trawie

😎

Amadeusz, autor 2016

Pięknie jest teraz
Tak Ci odpiszę
Bo Ty odwiedzasz
Moją wiejską ciszę

Moją enklawę
Spokój i zieleń
Lubię jak Gość
_wpisuje komentarz
Gdy mnie odwiedza

☀📝



1 komentarz:

  1. Witaj Amadeuszu wieczorową pora przyszłam do Ciebie , tak tutaj pięknie , rozmarzyłam się ,a przecież już niedługo północ , ale przyjdę na pewno Ciebie , nie było mnie , ale myślałam , pozdrawiam Cię cieplutko , słodkich snów Ci życzę...

    OdpowiedzUsuń