sobota, 1 kwietnia 2017

😉 😉 ... poczuj mnie współczulnie, jak przyjaciela!



SŁONECZNIKI. autor: AMADEUSZ. olej/płótno

 
 

wszechobecna wyobrażnia
dopada mnie wszędzie
ach, cóż to będzie?


😉😉

w przestrzeni realnej
w bezpiecznych odległościach
przywołuję czyny

z planu o miłościach

😉😉

między Nami przestrzeń
pisana, werbalnie rozedrgana
lubię Ciebie słyszeć przyjaciółko łaskawa


😉😉

Ty i ja, razem, a nawet osobno
w czym tkwi tajemnica -
rozpoczęta wiosną?


😉😉

SŁONECZNIKI z KOSMOSU. autor: AMADEUSZ. olej/płótno


samotne noce
przy telefonie i Razem
przecież wiemy o Sobie
wiele znaczeń i zdarzeń


😉😉

Ty i ja razem
te same przygody
wychodzenie na drzewo
smak kolorowy
czereśni


😉😉

i pola i łąki
pszenżyto jesienią
pola zaorane

przedzielone miedzą
i śmiech i ognisko i raki smażone...


😉😉

wiele Nas dziś łączy
pozwolisz, że opiszę -
te Nasze przygody?!


😉😉

senny zawsze jestem
osiem godzin snu
Ty jakoś sześć godzin, lulu lu


😉😉

SŁONECZNIKI. autor: AMADEUSZ. olej/płótno


poranki słoneczne i te zachmurzone
wczesne krzątania w domu
co robisz?

- wiem!
- nie powiem nikomu!

😉😉

i tak dzień za dniem leci
popatrz ile dni, miesięcy

a już wczoraj -
ogarniałem sny
te same co śnisz Ty!

😉😉

tęsknoty podobne, wspomnienia
przytul się do mnie
poczuj mnie współczulnie, jak Przyjaciela!


😉😉

Amadeusz, autor 01.04.2017



...Twoje Imię – (..)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz