środa, 26 kwietnia 2017

💕 ... serce moje jest wolne






moje serce jest wolne
nikogo nim nie obarczam
nie szukam tutaj na stronie
to taki mój kolorowy pasjans


@💕

Tej, której złożyłem
karty słów przy stole
nie lubi gry w te karty
więc podzieliłem się słowem


@💕

imię ma takie piękne
niespodzianką się stało
lubię kiedy mówi do mnie
a jest kobietą śmiałą


@💕

często wydzwania do mnie
czasem e'SMS wyśle
lubię jak mnie czaruje
na tej wirtualnej wyspie G6


@💕

czekam za Nią codziennie
lubię jak pisze dla mnie
czasem oczarowana
milczy
a milczenie z Nią jest godne


@💕

dni i noce Nam biegną
czytamy Siebie nawzajem
lubię jak mnie budzi w południe
i nasącza słów zwyczajem


@💕

serce moje jest wolne
nie oddam serca nikomu
przyjażń tylko dostanie
- dość, tego pisanego słodu!


@💕

Amadeusz, autor 26.04.2017

... to, co w Tobie pogodne!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz