środa, 26 kwietnia 2017

💕 ... skrzynie skarbów mam w blogu





w tej chorej komorze
w tej lewej, w mym sercu
trzymam wspomnienia
miłosnych dżwięków


@💕

skrzynie skarbów tam trzymam -
przeszłość, co mnie odurza
czasem jakaś skrzynia wypływa
i zawartość swą wynurza


@💕

imionami je znaczę
piękne skrzynie mych skarbów
z każdą byłem na TY i na razem
na smaku ust i serc wartość


@💕

mijają lata szalone
dużo w skrzyniach mam listów
kopie wierszy, co je dedykowałem
w kobiecą przeszłość


@💕

nie zdradzę imion tych kobiet
bo pewnie by się gniewały
każda mnie zbudowała
mimo, że mury Nasze się rozleciały


@💕

lubię wspomnienia czyste
przerabiać między zwrotkami
każda była miłością
teraz tylko myślami


@💕

skrzynie skarbów mam w blogu
czasem o skrzyniach piszę
nie rozpisuję się bardzo
bo już składam nową skrzynię.


@💕

dla nowej skrzyni serce -
czerwone ze zdrową komorą
uczuciem wypełnione
radością i koroną.


@💕

Amadeusz, autor 26.04.2017

... moje serce jest wolne nikogo nim nie obarczam

1 komentarz:

  1. Muzyko! Muzyko! Ty melodio z nocy, muszę Ci przypomnieć, że Amadeusz_ tylko wiersze pisze. A że czasem przywodzą pomysły szalone niejedna Czytelniczka zagubioną czyta stronę.
    Nie jest tak jak myślisz. 😇

    OdpowiedzUsuń