piątek, 28 kwietnia 2017

💕 ... a tak Cię kochałem. Wybacz!




czego pragnę?
- spokoju!
czego oczekuję?
- niewiadomej!


@💕

kiedy nocą
do snu się kładę
myśląc o Tobie -
staję się taki bezradny


@💕

- przyjdziesz?
- pocałujesz mnie na dobranoc?
- kołdrę nasuń na odsłonięte plecy
proszę i bądż, bądż!


@💕

dzisiaj długo rozmawialiśmy
czułem, jak bardzo potrzebujesz
tej porannej rozmowy
byliśmy partią dobraną, na całe życie!


@💕

ale zdarzył się krach trwania
odeszłaś
czas, zasiał pustkę
sens życia, legł w gruzach


@💕

kiedy to było?
jakieś dziesięć lat temu
nadal boli
a tak się zżyłem..


@💕

siostra Melancholia przyjechała
jutro wyrzucę jej bagaż
na werandę - niech zjeżdża
nie chcę wspomnień


@💕

nie chcę i już, a tak Cię kochałem. Wybacz!

@💕

Amadeusz, autor 28.04.2017



POWIĄZANE: ...wiem, jak miłość pulsuje!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz