piątek, 7 kwietnia 2017

❤❤ ... - Ty, dla mnie w świecie marzeń!





podaruję Ci bukiet uczuć
takich ciepłych i czułych
poza nocnym i porannym
szeptem, będę tylko Twój!


@❤❤

podaruję Ci moją ufność
i nadzieję, że Razem znaczy lepiej
każdy dzień oznaczę w kalendarzu
- bo Ty jesteś, taka muzyczna!


@❤❤

i kiedy mijające lata
dodadzą Nam zmarszczek na twarzy
to niezależnie, czy będę piękny
- Ty, dla mnie w świecie marzeń!


@❤❤

podaruję Ci bukiet kwiatów
codziennych liścików na pościeli
dotyku, który nęci skórę
który grzeje dotykiem Naszych nocy


@❤❤

zechciej mnie przyjąć w serce swoje
zarzuć mi kajdany wspólnych wierzeń
z Tobą do końca życia chcę wędrować
Ty dla mnie, boginią wszystkich zawierzeń!


@❤❤

Amadeusz, autor 07.04.2017


...toczy się życie świadome
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz