czwartek, 27 kwietnia 2017

💕 ... wiem! wierzę, że przyjdzie taki dzień


... kiedy Ciebie spotkałem



kochałem ciebie, kochałem
odeszłaś, zostałem sam
i ten mój niepokój
niepokój


@💕

wiele dni mija
wiele prób w życiu było
szukałem, rzucałem, odchodziłem
i znów samotny, nie myśl, że narzekam


@💕

wiem! wierzę, że przyjdzie taki dzień
kiedy spotkam Twój cień
w innej Kobiecie
Tej, co serce poszarpane ma, tak jak ja


@💕

wierzę, że odnajdę ścieżkę
do serca, które szuka
radości życia, mimo pustki
co w sercu jeszcze tkwi


@💕

wybaw mnie, pozwól odnależć
ścieżkę do serca tamtej Kobiety
co jak ja, na bezludnej wyspie -
trwa


@💕

to, co odeszło, nie wróci
i niech nie wraca
bo to zeszłoroczny śnieg
a to, nie odradza się dwa razy


@💕

wiem! wierzę, że przyjdzie taki dzień
kiedy spotkam Twój cień
w innej Kobiecie
Tej, co serce poszarpane ma, tak jak ja


@💕

zamienię pustkę z tych wierszy
w uśmiech, radość na Razem
i stukot Jej obcasów po parkiecie
w domu, co jeszcze ciepłe ściany ma


💕

Amadeusz, autor 27.04.2017

POWIĄZANE: ...serce moje jest wolne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz