poniedziałek, 24 kwietnia 2017

@❤❤ ...wiersze oprawione sercem






Miłością idealną jest tylko miłość listowna ....
kiedy głos Poety spływa do serca Kobiety
i porusza w nim wszystkie tkliwe uczucia
(cytuję za Weną, która Imię skrywa)


@❤❤

pewnie pamiętasz
dni Nasze wyśnione
jak w małej kopertce
serce leżało skulone


@❤❤

jak dla Ciebie
pisałem wierszem
nawet niektóre -
oprawiłem sercem!


@❤❤

małe książeczki
drukowanych liter
pisana ścieżka serca

zdobiona wężykiem

@❤❤

dla Ciebie, o Tobie
i o Nas, nawzajem
pisałem w dzień
i nocą, krajem


@❤❤

bo Ty w mym sercu
wciąż jesteś Miła
tyś mnie miłości Swojej
- nauczyła


@❤❤

delikatną pieszczotą
wyuczyłaś dłonie
i usta moje -
Tobą spragnione


@❤❤

a w tych książeczkach
oprawionych skórą
serdeczność moja
wołała, ponad górą!


@❤❤

dla mnie Miłością byłaś
cóż mam powiedzieć
- przyszła taka chwila
- co wszystko skończyła


@❤❤



@❤❤

i zabrali mi Ciebie
do zenitu nieba
taka ich powinność
duchów w bezpotrzebie


@❤❤

świat zawalił się mój
i wszystko, co Nasze
po co na tej ziemi
sam się dziś tułaczę?


@❤❤

nie potrafię zapomnieć
ani też zagubić
łzy leją się po policzku
słone, tłuste, długie...


@❤❤

i wspominam kopertki
i liściki na kołdrze
Ty spałaś, ja jechałem -
zdobywać chleb i forsę


@❤❤

świat przemija powoli
dziesięć lat już znikło
ale ja nie zapomniałem
co do serca z Tobą w nikło!


@❤❤

jesteś wciąż obecna
choć Cię nie ma wcale
ale w wierszach mam Ciebie
jeszcze czytałem nad ranem!


@❤❤

Amadeusz, autor 24.04.2017

...o Tobie, dzień sączy się w snach...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz