niedziela, 30 kwietnia 2017

...wymyśliłem Cię, a Ty przyszłaś


 

świat za oknem jest taki dziwny
wczoraj i dziś pada deszcz
a przecież napisali, że ziemia jest okrągła
- wiem, to!


@

tej pani nie znałem z bliska
nawet nie mówiłem jej "dzień dobry"
typowa mijanka, co ranka
- pamiętam, ją!


@

kolejny miesiąc mijał
kolejne mijanie w deszczu
słońce ukradli dwaj bracia
- o ty, leszczu!


@

nie znałem jej wcale
ona mnie nie znała
nawet w oczy moje
odważnie nie spojrzała


@

a po chwili, tej jedynej
całym moim światem się stała
nic jej ani ja, ani ona mnie
- nie obiecywała!


@

teraz w deszczu pod ramię
i z parasolem w ręku, kroczymy
tygodniówką w chodnikach zakrętu

- Parę tworzymy!

@

- odżyłem!

@

Amadeusz, autor 30.04.2017


1 komentarz:

  1. Bywaja i piekne zakończenia,czemu nie wszystkie ?Jesteśmy przeciez tacy sami. Kto o tym decyduje ? bo przeciez nie Bóg..on tak nie chce, wiec kto ? moze szatan..on moze mieszać nam w głowach ,i pewnie to robi..ach ,co ja plote..

    OdpowiedzUsuń